Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 21:36

xDenies schreef:
Bodhi was inderdaad met zijn 5,5 kilo echt een reus :) Maar vanaf zijn geboorte al, haha!
& ach, als ik haar maar leuk vind <3 Ik vind ook niet alle pups leuk die ik op een dag zie maar voor de eigenaar is hun pupje wel bijzonder :D

Jaa dat is het belangrijkste! En uiteindelijk ben ik bijvoorbeeld Elinn van Diandra ook gaan waarderen hoor! Maar dan vind ik Prim wel weer veeeel mooier.
Maar daarom is er ook zoveel keuze omdat iedereen andere dingen mooi vind.
Zo kan ik echte pieds bij staffies ook niet echt mooi vinden tenzij t koetjes zijn met genoeg “vlek” rond de ogen :o
Overheersend wit of te weinig kleur in t gezicht vind ik ook niet mooi.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 21:38

_Christina schreef:
Nog 1-2 nachtjes slapen, ben je al zenuwachtig xDenies?

Nee, morgenmiddag! *\o/* Niet zenuwachtig maar het kan me ook niet snel genoeg gaan. Ik ga eerst even buurten op stal bij mn pony, maar daar kan ik nog steeds niet (maandag fysio voor mn arm..) dus is langer in de auto dan dat t iets oplevert. Terug naar huis en dan naar Mera :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 22:00

Spannend Denies! *\o/*

Wat naar dierenfan :(:) Hoe oud is hij nu?

Mijn wedstrijd ging echt slecht, slechter, slechts. _O- Maar gelukkig lag het aan mij en deed Dundy het súper, enorm trots op hem dus <3

Overigens was de winnaar van beide distance categorieën *tromgeroffel* een whippet x border collie. Die speelde alle borders collies en Aussies eruit :))

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 22:06

Gewoon doorgaan en ervaring opbouwen dan komt het vast goed kaus! En een potje valeriaan doet ook vast wonderen _O-

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 22:48

sneu dierenfan hopelijk doen de pijnstillers wat voor hem

Hier ook geen fan van merle sowieso niet van vlekken. Maar ze is leuk Denies echt een meisje vergeleken je reu :D

dekking nummer 7 ... ze laten er in ieder geval geen gras over groeien :=

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 22:51

Nou, hopelijk is het dan nu wel raak Van. Moet haast wel :=

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 23:07

Grappig kim dat je elin toch bent gaan waarderen (kwa kleur dan he.. :P ).

Ik ben heel erg van de redmerle en vind blue merle minder mooi en zwart maar niks. Ik heb hier nu een zwarte, blue merle en red merle. Ach voor ieder wat wils.. :j

Afbeelding
Drie lekker billen.. <3 :P

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 00:03

Waarom laat je ze zo vaak dekken, is toch nergens voor nodig? 2, max 3 keer is wel genoeg.

Honden zijn blij hier, nieuw huis, klein terrasje voor, kunnen ze lekker in de zon liggen;) Soort balkon, maar dan op begane grond haha. Zou zelfs nog een badje oppassen als het weer zo warm gaat worden. Gelukkig is het nu steeds wel redelijk weer hier.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 01:09

Skip is ook zo blij met zn tuin! Daar wordt minimaal één keer per dag heel hard doorheen gerend.

Afbeelding

Ook heeft het het jatten van balkjes hout geperfectioneerd _-:( staat gewoon met zn smoel achter pap te wachten totdat hij klaar is met zagen en zich omdraait....dan zie je Skip heel nonchalant op een drafje richting tuin gaan. Waar hij dan zo op je ligt te wachten want het is een fantastisch leuk spelletje om die stukjes hout niet terug te geven.

Het splintert dus hij mag het echt niet hebben. :=

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-19 03:29

XxDiandraxX schreef:
Grappig kim dat je elin toch bent gaan waarderen (kwa kleur dan he.. :P ).

Ik ben heel erg van de redmerle en vind blue merle minder mooi en zwart maar niks. Ik heb hier nu een zwarte, blue merle en red merle. Ach voor ieder wat wils.. :j

[ [url=m/Uzufi0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drie lekker billen.. <3 :P

Ja ze heeft wel echt iets ondanks dat ik gewoon niet echt aan merle kan wennen :') maar dat ligt gewoon aan mij :')

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 06:36

Paco is 9 jaar zeer waarschijnlijk maar in doen en laten vele malen ouder. Heeft meerdere ent boekjes (en geboortedatums) , meerdere eigenaren gehad en nog bijna jaar asiel tussendoor. 9 jaar is hij in elk geval zeker. Hij is nu 4 a 5 jaar bij ons samen met zijn vrouw

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-19 08:00

Wat apart ook.. meerdere entboekjes en geboortedatums :(:)

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 08:34

Ianthe schreef:
Waarom laat je ze zo vaak dekken, is toch nergens voor nodig? 2, max 3 keer is wel genoeg.

Honden zijn blij hier, nieuw huis, klein terrasje voor, kunnen ze lekker in de zon liggen;) Soort balkon, maar dan op begane grond haha. Zou zelfs nog een badje oppassen als het weer zo warm gaat worden. Gelukkig is het nu steeds wel redelijk weer hier.
Is zeker niet nodig nee maar ze logeert bij de reu en die woont niet bepaald dichtbij dat we haar zo even weer op kunnen halen na 2 of 3 dekkingen. En ik ben allang blij dat het zo kan anders waren we vast en zeker weer te vroeg geweest. Als de eigenaar van de reu ze na 2 of 3 dekkingen gescheiden moest gaan houden was het waarschijnlijk een drama geworden :') Dus als ze met wat meer dekkingen de rest van de tijd gewoon ontspannen samen kunnen zijn dan zie ik het probleem niet en Roek is er eentje die het wel aangeeft als ze echt niet wil.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 16:13

Kaus jammer van je wedstrijd. Waren het de zenuwen?

Had vandaag oefen examen. Pfff ben heel benieuwd met zenuwen voor examen volgende week.

Dierenfan sterkte. :(:)

Denise gefeliciteerd met je pup.

Van ze heeft gewoon ff de tijd van der leven. :+

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 16:17

_Christina schreef:
Ik heb Django net opgehaald uit het pension. Hij heeft een dagje dagopvang meegedraaid op proef. Ik vond het erg spannend, aangezien hij uit het asiel komt en je kunt hem natuurlijk niet uitleggen dat je 'm weer op komt halen. Maar volgens mij heeft hij zich prima vermaakt!

Bijna vergeten wat fijn dat je het zo opbouw. Weet Django oh baasje komt terug deze keer.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 17:33

Gefeliciteerd met het nieuwe huis Ianthe!

Oei stoute Skip! Maar, waarom laat je hem in de buurt van het zagen komen?

Dankjewel punjab! Zo hoop ik ook dat hij het ziet :)
Ik deel jouw zenuwen voor het examen! Wij hebben binnenkort ook examen, maar er zijn (minstens) twee oefeningen die 'm echt niet gaan worden. Rond een pion en vak sturen. Dat vindt hij beiden een groot spelletje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 19:20

Oh Denies ik vind haar enorm knap zeg. Die blauwe oogjes erbij aaaw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 19:24

Ylvi had gisteren een hele belangrijke training. Namelijk terrassen :Y)

Afbeelding
Afbeelding

Het ging haar zo goed af. Schatje.
Ik was vooral de mensen aan het vragen of ze svp niet zomaar wilden gaan roepen en aaien :+ Ik snap dat echt niet hè. Ja ze is enorm schattig... maar vraag het even. Aan het einde was er maar 1 meisje die echt heel netjes kwam vragen of ze haar mocht aaien.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 20:48

Een van de nadelen aan puppies, mensen denken altijd maar dat ze er gewoon aan mogen zitten :roll:
maar ze is ook wel heul erg schattig!

Roek is thuis :):)
en nu begint het lange wachten...

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 20:54

Wat leuk Suze! Ik ken je probleem, nadeel van het hebben van een pluizig aaibaar pupje, iedereen moet eraan zitten met of zonder vragen. Zucht.

Vandaag lekker op de hei gewandeld via doggydating. :+
Er waren heel veel mensen die de dag van tevoren pas inschreven via de app dus toen waren er ipv 7 ineens 18 honden. Ik vond het wel even spannend want wist niet hoe Popo zou reageren. Die heeft nooit met meer dan 4 honden gewandeld en dat waren dan allemaal oude sullen. Dit waren grotendeels drukke, jonge honden. Maar o wat deed hij het super! Heeft heerlijk gerend met een aantal honden en wanneer het hem te druk werd kwam hij rustig bij ons stappen. Hij kwam ook altijd als we hem riepen en gedroeg zich zo keurig tegen de rest, we zijn zo blij met hem! <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-19 20:57

Jeej lekker genieten hoor Van!

Ze vinden t ook altijd leuk om Djessey te roepen of van die geluidjes te maken. Haat dat..

Klinkt heeel gezellig simone!

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 21:13

Bij elin is dat nooit over gegaan.. Die heeft nog steeds zo een leuke beetje puppy achtige uitstraling en dan daarbij de vlekje en de twee verschillende kleuren ogen maakt dat mensen er niet af kunnen blijven.. -O-

Elin vind dat zelf gelukkig niet erg, kenai was meer eenkennig en die hield daar niet van maar die had dat effect ook. Bjossa en prim hebben dat veel minder..
Afbeelding

Vandaag elin ook weer gegroomed en bij de aussie hoort het knippen van de oren daarbij.
Voor en na het knippen (het was hard nodig.. :o ):
Afbeelding

En helemaal klaar:
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-19 21:21

Elin heeft inderdaad een babyface als je ze vergelijkt _O-

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 21:25

Kan ik me voorstellen bij haar ja, zeker met twee kleuren ogen, dat is bijzonder en natuurlijk extra aaibaar.

Ik kan niet wennen aan de aanblik van die oren :oo

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 21:39

kiwiwitje schreef:
Elin heeft inderdaad een babyface als je ze vergelijkt _O-

Terwijl Elin de oudste van de drie is.. :P

Simoonzel schreef:
Kan ik me voorstellen bij haar ja, zeker met twee kleuren ogen, dat is bijzonder en natuurlijk extra aaibaar.

Ik kan niet wennen aan de aanblik van die oren :oo

Ik vind ze zelf ook leuker hoe ze ervoor waren hoor maar voor show zien ze dat niet zo graag. En als je er niks aan doet komen er helemaal lange plukken aan en dat vind ik dan weer geen gezicht..