Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laughterline schreef:Succes vandaag bij de dierenarts RebeccaEn wat een water heb je daar zeg, sprak gister met m’n ouders, er is een hoop regen gevallen in NL zeiden ze.
Even off topic, maar m’n ouders vertelde me dat ze met onze hond naar de dierenarts zijn gegaan op zaterdag. Had waarschijnlijk een tia of iets met z’n evenwicht. Hij is nu 11,5 jaar. Vind t zo zo klote dat ik nu helemaal aan de andere kant van de wereld zithij is echt m’n alles...mis hem elke dag. Zie m (pas) weer in augustus als ik naar NL op vakantie ga. Hij voelt zich weer iets beter dus hoop dat t goed blijft gaan..
laughterline schreef:Hopelijk vaker dan 1x pandameisjeal weet ik niet wanneer ik de volgende x weer naar NL kan komen. Maar zeker schrikken idd zeker omdat hij zich nog zo jong gedraagt.
Heb gelezen over IVS bij honden, wordt vaak verward met een tia. Klinkt alsof dat het ook kon zijn. Het gaat iniedergeval weer stuk beter
Haha Wombat werkt echt perfect met z’n toiletbak. Doet echt niks daarbuiten. Ziggy was in d’r ‘eigen’ ren ook wel een stuk beter, dus ik heb nog hoop
Ik leg er daarom ook aan elke kant een baksteen zodat ze er niet mee gooien of verschuiven haha