DiscoDipp schreef:Hoop t niet voor je..
Nog geen eitjes gevonden maar zat net wel rustig voor tegen het glas en eet nu goed met de meut mee!
Donkerste voor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn schildpad heeft sinds december een nieuwe bak. Vorige week kwam hij erachter dat er “een vriendje” aan 1 zijde van de bak was en hij keek daar elke keer wat naar of schrok wat en ging weg, maar sinds vandaag is het oorlog
hij loopt alleen maar boos te bijten en agressief te doen aan die kant. Kon je maar even uitleggen dat hij dat zelf is

DiscoDipp schreef:Ziet er goed uit Florale!!
Hierboven:
Problemen met de zwemblaas, in een bakje doen met een lagje water zo hoog als hemzelf zeg maar. Maar meestal is dit over..
Ik had beloofd te updaten, op moment 3 leeftijdgroepen zitten, 18 jan, 1 feb, 27 feb en ik heb nog eitjes liggen van 4 maart.. loopt dus behoorlijk uit de klauwen hier![]()
Hier fotos van die van 1 feb en van 27 feb, het verschil zien jullie zelf denk ik wel
[ [url=m/PvBaDU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jkBWd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/66FPxR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CyJgFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lNWen9.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Nu zwemt ie weer vrolijk rond!
.
heb alleen de watten vervangen, verder nergens aangezeten. nou was ik sowieso al totaal niet te spreken over deze filter (gewoon de standaard jewel filter die erbij zat) dus nu maar snel opzoek naar een andere. heb nog een reserve liggen (omdat ik toen mn aquarium 2x geleverd kreeg) dus die gaat er nu even in 

Ik dacht ook dat het heel intensief zou zijn maar het enige wat je extra moet doen is bij het verversen een bepaald aantal gram zout in het water bijvoegen. Ik doe het een beetje op gevoel, gaat prima.
Verder kun je geen echte planten in je bak houden want er zijn maar erg weinig soorten die op brak water kunnen.

Nu ziet hij er weer zo uit: