af en toe beetje insmeren met olijfolie of babyolie is prima. Meestal houden ze elkaar goed warm, maar zorg voor voldoende voeding voor je nakie en wat fleece zal lekker zijn!Waterbakjes zijn hier binnen 5 minuten een toilet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

af en toe beetje insmeren met olijfolie of babyolie is prima. Meestal houden ze elkaar goed warm, maar zorg voor voldoende voeding voor je nakie en wat fleece zal lekker zijn!
Hopelijk gaat het allemaal gewoon door. En duidelijk, het wordt een drinkflesje
En op af en toe een snipper bodembedekking of een heeeel enkele keer een verdwaald brokje na (mijn voerbakjes hangen ernaast), ligt er ook nooit wat in.

Als het een mamatumor is laten we haar en haar 'zusje' waarschijnlijk preventief castreren, als de DA het daarmee eens is. En we gaan ons voerbeleid maar eens herzien denk ik (ondanks dat ze zo goed als vegetarisch door het leven gaan).. Ik snap niet waar al die tumoren ineens vandaan komen. 
Wat ga je aan het voerbeleid veranderen dan? Helemaal geen dierlijke eiwitten meer? soesita schreef:Eelmo: wat naar dat je ratjes zo veel tumoren ontwikkelen.Wat ga je aan het voerbeleid veranderen dan? Helemaal geen dierlijke eiwitten meer?
Ik weet ook niet of het aan het voer ligt.. Ze hebben een bakje sience selective (zo goed als onbeperkt) aangevuld met per keer een handje mengvoer (door de bodem). En uiteraard verse groente en fruit. Daarbij krijgen ze dan af en toe gedroogde meelwormen of hondenbrokjes. Als pup kregen ze ook nat kattenvoer, maar nu niet meer.
Hoogstens het hondenvoer zou ik eventueel laten, maar dat is ook alleen maar mijn gevoel en berust niet op expertise.

Heb ik alles dit weekend helemaal voorbereid, kan ik waarschijnlijk nog wel een paar weken wachten
Zag het net zo zitten!