Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
matedor schreef:Hoi!
Ik ben er tijdje actief geweest maar nu al lang niet meer. Ik dacht ik kom weer even langs! Wat een leuke konijnen hebben jullie! Ik had ook 2 leukers helaas van het zomer er 1 in laten slapen waar we niks aan konden doen dus nu nog 1. Misschien komt er binnenkort nog een tweede weer bij maar meneer zit nog nog even alleen. Puck is een heel lief konijn maar zo onwijs ondeugend en eigenwijs niet normaalwe hebben al een anti uitbraak ren van 2 bij 1,30 zelf gemaakt voor in de zomer dat hij in de schaduw kan zitten en dit werkt! Alleen heeft hij zn nachthok hier niet in en is hij kieskeurig en wil die zelf weten of die in zn ren of binnen zit haha.
Nu hebben we een groot hok (1,50 bij 80 en dan 2 etages) en daaraanvast een ren (gewoon zo'n ijzeren konijnenren uit de winkel) er aan vast. Maar hij vind altijd een uitweg... er overheen springen, onderdoorkruipend, los knagend. Na 10 keer ontsnappen hadden we het even goed met bakstenen, netten en tyreps maar die bij hij door... En en zo kon het niet en aangezien ik in mijn toetsweek zat mocht hij de afgelopen twee weken alleen eind vd middag even uurtje in de losse ren. Nu staat het allemaal zo rommelig en heb ik besloten de aankomende dagen weer eens te gaan knutselen tot een goede grote ren aan het hok vast. Willen jullie volgen en tips geven hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Ik zal morgen wat foto's uploaden
Willeke_ schreef:Ahh lieve foto Jelle!
Welkom Pistasche! Mooie hangoortjes heb je. Ik ben helemaal weg van hollandertjes. Heb je nog een foto van jouw hollander?
Pistasche schreef:Willeke_ schreef:Ahh lieve foto Jelle!
Welkom Pistasche! Mooie hangoortjes heb je. Ik ben helemaal weg van hollandertjes. Heb je nog een foto van jouw hollander?
Dankjewel! Ben meteen even het hok ingedoken voor jeHeb je zelf ook Hollanders? Hij is inderdaad erg leuk. Ik vind de hangoren erg leuk omdat ze zo tam zijn maar het hollandertje heeft ook mijn hart gestolen! Helaas vaak ziek geweest maar altijd weer er tegenop gebokst!
[ [url=m/AwSmKR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3cffaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn trouwens ook leuk, toen waren ze net gekoppeld:
[ [url=m/cB6wmE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZiPtWY.jpg]Afbeelding[/url] ]