Yoshi zag eruit als een rat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:Hallo allemaal,
Wij zijn ons al rustig aan het voor bereiden op onze toekomstige pup.
Ze komt rond de kerst een drukke tijd, dus willen optijd klaar zijn.
Wat raden jullie aan als bench of hok? Ik wilde in eerste instantie een mand, maar voor een jonge pup is in een gezin met 2 jonge kinderen een bench wel fijner denk ik zo?
Ik zie vooral de ijzeren variant, zijn er ook andere varianten? Ik vind ijzeren niet bepaald mooi haha.
wilmatj schreef:Hallo allemaal,
Wat raden jullie aan als bench of hok? Ik wilde in eerste instantie een mand, maar voor een jonge pup is in een gezin met 2 jonge kinderen een bench wel fijner denk ik zo?
Ik zie vooral de ijzeren variant, zijn er ook andere varianten? Ik vind ijzeren niet bepaald mooi haha.
kiwiwitje schreef:wilmatj schreef:Hallo allemaal,
Benches zijn lelijk. Je zou wel kunnen kijken naar zoiets als een varikennel. Of een ombouw voor de bench. Dat laatste vind ik sowieso altijd een goed idee want dan heb je een bench die aan alle kanten “dicht” is behalve de voorkant. Dit is voor honden en pups veel relaxter