Yoshi zag eruit als een rat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toen was ze een stuk tammer.
Voor het eerst verdoofd met gas en dat is echt super goed bevallen, ze kwam ook ontzettend goed uit de narcose. Nogmaals hulde voor de DA 

(om vervolgens weer om te vallen)
wilmatj schreef:Hallo allemaal,
Wij zijn ons al rustig aan het voor bereiden op onze toekomstige pup.
Ze komt rond de kerst een drukke tijd, dus willen optijd klaar zijn.
Wat raden jullie aan als bench of hok? Ik wilde in eerste instantie een mand, maar voor een jonge pup is in een gezin met 2 jonge kinderen een bench wel fijner denk ik zo?
Ik zie vooral de ijzeren variant, zijn er ook andere varianten? Ik vind ijzeren niet bepaald mooi haha.
wilmatj schreef:Hallo allemaal,
Wat raden jullie aan als bench of hok? Ik wilde in eerste instantie een mand, maar voor een jonge pup is in een gezin met 2 jonge kinderen een bench wel fijner denk ik zo?
Ik zie vooral de ijzeren variant, zijn er ook andere varianten? Ik vind ijzeren niet bepaald mooi haha.

Maar ze hebben onwijs leuk gelopen en gespeeld samen dus was weer leuk. En weer een nieuw plekje voor ons erbij waar we de omgeving eens wat meer kunnen gaan verkennen. Hier kan ze dus ook echt super fijn zwemmen

hij is echt prachtig! 
had het Idd al op insta gezien, die eerste foto kijkt ze zo zielig! Vervelend dat het zo vaak mis gaat
heeft Puk een dun huidje? Hopelijk voelt ze zich snel goed, en fijn dat de dierenarts goed de tijd voor haar nam.
echt mooie omgeving ook! Leuk zo’n vriendje voor Arya!

haha kiwiwitje schreef:wilmatj schreef:Hallo allemaal,
Benches zijn lelijk. Je zou wel kunnen kijken naar zoiets als een varikennel. Of een ombouw voor de bench. Dat laatste vind ik sowieso altijd een goed idee want dan heb je een bench die aan alle kanten “dicht” is behalve de voorkant. Dit is voor honden en pups veel relaxter

. Viel gelukkig enorm mee bij hem met de vacht, ik moet er af en toe met de furminator doorheen wel, en hij hoeft geen jas meer, maar gzd niet een halve afgaan geworden. Met een beetje aandacht zou ie met wat implantaten zo weer naar show kunnen
Echt super charmant weer, hartstikke ladylike