Ik vraag me ook ten zeerste af wat de katten gaan doen als ze haar zien het terrarium staat er al 2 weken en ook zonder de hamster vonden ze dat heeeeel interessant.
Whaaaa spannend Fair
Fair
Geplaatst: 27-06-20 21:07
Ze zijn er hoor. ze vinden het wel spannend. Ze liggen over het algemeen saampjes onder de tv kast te slapen. Maar ze zijn er al onderuit geweest om te eten. Toen heb ik ze ook al even kunnen aaien en eentje is al op de bak geweest. Nu liggen ze weer te maffen onder de kast, haha.
Uiteraard saampjes uit 1 bak eten.
En Myka bleef nog even na het eten mooi zitten om zichzelf te wassen, haha.
Wij zijn nu een datum aan het prikken om Tiger op te halen. We willen hem graag meteen naar de dierenarts doen en daarna gelijk mee naar huis. De moeder laat de kittens al niet meer drinken en het grootste deel van het nestje is al weg. Daarom de keus om hem met 10 weken mee te nemen ipv 12. Dit allemaal natuurlijk in overleg met de dierenarts
De eerste avond/nacht is wel goed gegaan. Ze hebben me wel tot 4x wakker gemaakt (snuffelen aan mijn hoofd, haha) en af en toe miauwen en ruig spelen. Maar ze hebben ook al heerlijk bij me liggen slapen. Ze eten en drinken goed en gaan al netjes naar de bak. Pip vind mij nog wel eng, maar Myka kan ik al best goed aaien/knuffelen als ze er zin in heeft.
Was vanochtend even in paniek want ik had net gedroomd dat er iets ergs met ze gebeurd was en toen kon ik ze vervolgens niet vinden. Zaten ze achter de tv.
Mijn kitten is een tijger geworden op de linkerfoto is hij 5 a 6 maanden, zo stond hij op de website van het asiel, en de rechterfoto is vandaag, bijna 10 maanden.
Pamuk heeft na 7 maanden eindelijk haar mandje op de krabpaal gevonden. We hebben de meubels in de kamer verplaatst en alle afgekeurde mandjes weggezet. Als ze deze slaapplaats weer zat is over een week of 2 zet ik weer ergens een mandje neer.
Fireheart, ja dat is inmiddels een tijger ja Yvanka, Fido is zo leuk, hij lijkt best wel oosters voor een HTK haha Kanji, wat leuk! Liefde voor naakte katten Morrie, duurt eventjes maar dan geniet ze er ook van zo te zien.
Ik kan wel 100 foto’s plaatsen maar dat doe ik maar niet haha. T komt er op neer: ze zijn zo leuk en makkelijk. Alsof het nooit anders is geweest
Dankjullie ben zo blij als ze er zijn..nog 11 dagen... En ja.. Ze zijn niet moeders mooiste maar ik ben verliefd nu hoop ik dat de mijne zich ook zo snel aanpassen als die van jou Fair =D Ze zijn echt super schattig! En heerlijk pluizig!! (Zou je niet zeggen..maar ik hou van lang harige katten!!)
Trouwens vraagje voor de mensen die verzekeringen hebben voor hun katten... Welke hebben jullie gekozen en waarom? Normaal heb ik iets van. Hou wel geld apart. Maar omdat een sphynx toch wel apart is. Wil ik toch het zekere nemen en een verzekering nemen (vooral met gebit erbij) Neig nu meer naar Reaal dier en zorg. Maar hoor ook goede dingen over Ohra..
Oohh en krabpaal is eindelijk besteld! Had ook nog punten op zooplus. En voor 99 punten kon ik een zakje Purizon Eend en Vis krijgen. Dus die genomen. En Purizon snoepjes xD