Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn de afgelopen weken in de privélessen bezig geweest met gym & nadenkwerk.
bestuur wil het risico niet lopen.. begrijpelijk maar erg vervelend dat we niet kunnen trainen en hebben helaas maar een postzegel tuin waar we ook niet echt kunnen trainen.. Skye heeft wel pech hoor, eerst een castratie waardoor hij drie weken niets heeft mogen doen en direct daarna stopt de vereniging er mee
XxDiandraxX schreef:Ik rijd altijd 40minuten voor mijn trainingen, en dat 2x in de week..![]()
Elin gaat super momenteel, ze word nu ook wat volwassener in haar koppie. Word in januari natuurlijk ook al drie.
KimD schreef:Wij ook, 36km enkele reis. Om maar te zwijgen als we naar Wendy rijden voor een training.![]()
Ga binnenkort bij Peter trainen in zijn nieuwe hal. Prachtding! Toen hij de foto's had laten zien van de (toen nog) stal dacht ik "oi oi oi...". Maar echt prachtig geworden!
Ik probeer dus verder te werken aan de slalom en out bij ons in de tuin, en verder gaan we ook canicrossen. Moet mijn eigen conditie wat op peil krijgen.
Het jammere is dat dat ook gereguleerd is, je mag maximum 1 uur per dag buiten, in eens straal van 1km rond je huis.
(Buiten voor jagers trouwens, die mogen wel onbeperkt gaan jagen. Ik hoor het overal knallen vandaag... )