Segovia is in spanje geloof ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fabster schreef:Ik heb er nog een boek voor liggen. Maar ZhuZhu doet niet zoveel met haar poten. Dus dat gaat niet vanzelf.
_classic schreef:Fabster schreef:Ik heb er nog een boek voor liggen. Maar ZhuZhu doet niet zoveel met haar poten. Dus dat gaat niet vanzelf.
Onze vorige hond deed ook nooit iets met haar pootjes, die heb ik het aangeleerd door eerst een pootje te pakken en dan belonen. Op een gegeven moment deed ze het uit haar zelf.
Bij Tara was het makkelijk, die slaat altijd met haar poten in het rond. Heeft mij ook al meerdere keren een mep in mijn gezicht verkocht, lomp beest
Sjolvir schreef:Ha ha, ik had laatst ook hele kras op mijn neus en van de week op mijn voorhoofd.
Dat met pootjes is hier ook gewoon aangeleerd gedrag, deed ze eerst niet.
Nu ik computer ook.. mevr. wil aandacht.. zit er poot op toetsenbord.
Cayenne schreef:Wel heb ik nog een vraagje. Fajah is niet heel sociaal tegen andere honden. Ze benadert ze verkeerd (racet er op af) en blaft dan flink, nekhaar overeind en soms laat ze ook haar tanden zien.
In andere gevallen gaat het wel goed en wil ze spelen, maar ik vind haar over het algemeen heel dominant naar vreemde honden.
Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken? Ik ben een beetje bang dat het een keer mis gaat