Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:14

Biebz schreef:
Ik had denk ik nog wel even een berichtje gestuurd.
Even laten weten dat je het jammer vind dat je een tijd niks hoort en daardoor in de onzekerheid hebt gezeten. Dat jij het nu heb afgesloten en het hierbij laat. Ze weten dat de kat een huisje heeft gevonden en het goed heeft.

Bij nader inzien ben ik het hier mee eens. Dat geeft denk ik een betere uitkomst.

Sheran

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:15

Ja :j

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:19

Ik zou ook schrijven. Gewoon dat je besloten hebt de kat te houden en dat je het jammer vind dat ze 2 weken nodig heeft om te antwoorden. De kat heeft een goed tehuis en klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:23

Idd, houd de eer aan jezelf, geef aan dat het je te lang heeft geduurd en dat je graag verder wilt.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:28

Ik had inderdaad ook een bericht terug gestuurd. Zijn hun ook uit de onzekerheid en is het klaar voor beide kanten toch? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:30

Ik zou ook niks meer laten horen hoor, hadden ze maar eerder moeten reageren, al was het maar dat ze er nog even over na gingen denken.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:33

Shanna schreef:
Ik zou ook niks meer laten horen hoor, hadden ze maar eerder moeten reageren, al was het maar dat ze er nog even over na gingen denken.

Dan ben je net als hun, dus je verlaagd je naar hun niveau.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:45

Ik heb het hele topic gelezen en ik zou ze nu nog een bericht sturen dat het wat jou betreft klaar is en de boel dan blokkeren. Ze hebben alle kansen gehad en er zit duidelijk geen prioriteit achter. Ik zou zeggen, geniet van je leuke kat TS en sluit het af...

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 19:53

Daarom plaats ik het ook idd om meerdere inzichten te krijgen.

Mijn idee van niet reageren was niet als in oog om oog tand om tand maar meer dat ik dacht dat het niet nodig was zeg maar. Niet met negatieve gevoelens maar gewoon om het te laten.

Kan ze inderdaad wel een berichtje sturen weet alleen nog niet precies wat. Iets in de trant van :

Bedankt voor je berichtje deze had ik om eerlijk te zijn niet meer verwacht. Ik hoop dat je begrijpt dat ik het hiermee af wil sluiten.
De kat heeft een goed plekje en krijgt alles wat ze nodig heeft.
Ik hoop op jullie begrip dat ik het hier verder bij wil laten.

Nu ik dat typ klinkt het zo stom dus iemand ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:54

Ik zou de laatste zin weglaten, verder vind ik het bericht wel goed eigenlijk.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:55

Missvhien na het woord verwacht. 'Gezien de lange tijd die tussen mijn berichtje en het antwoord daar op zat'

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:55

Laatste zin zou ik niet weglaten. Misschien zin 2 meer iets in de trant van 'dat ik het inmiddels heb afgesloten.'

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 19:58

Zou de laatste zin wel weg laten. Of de mensen wel of geen begrip zullen tonen, de kat gaat niet meer bij ts weg dus dan hou je bij wijze van nog een antwoordt open wat je niet wilt hebben.

Zou idd nog iets over de tijd erbij zetten verder gewoon op verzenden drukken! Perfect berichtje

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:04

"Bedankt voor je berichtje deze had ik om eerlijk te zijn niet meer verwacht. De tijd die je nodig had om mij op de hoogte te stellen, vond ik erg lang. Ik had het daarom al afgesloten en wil het hierbij laten. De kat heeft een goed plekje en krijgt alles wat ze nodig heeft."

Denk dat dit een redelijk bericht is?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:11

Biebz schreef:
"Bedankt voor je berichtje deze had ik om eerlijk te zijn niet meer verwacht. De tijd die je nodig had om mij op de hoogte te stellen, vond ik erg lang. Ik had het daarom al afgesloten en wil het hierbij laten. De kat heeft een goed plekje en krijgt alles wat ze nodig heeft."

Ik zou die doen.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:13

Ja zou ik ook doen! Apart wel dat ze na 2 weken toch nog reageren..

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:17

Biebz schreef:

Ik zal ook deze doen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:35

Wel even de spelling en interpuncties controleren :+
Persoonlijk vind ik het "bedankt voor je berichtje" ook een beetje "raar"..

Ik zou zoiets doen;

Goedenavond, om eerlijk te zijn had ik na ruim 2 weken niks van u te hebben vernomen geen reactie meer verwacht. Ik heb het in deze periode dan ook voor mijzelf afgesloten, en verwacht het hierbij te kunnen laten. De poes heeft bij mij een heerlijk thuis gevonden en is hier helemaal op haar plek. Om haar geen extra stress te bezorgen heb ik dan ook besloten om mijn aanbod (dat jullie langs mochten komen) in te trekken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wil het hierbij laten. Met vriendelijke groet,
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-09-16 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:44

Ik ga ook voor het berichtje van Shanna. Dat legt de situatie ook duidelijk aan ze voor, en daarin vind ik ook zeer goed te zien dat je niet in discussie wenst te gaan, maar uit fatsoen wel een berichtje hebt gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:46

Ook opletten dat je einde sluitend is, dus dat je in principe geen reactie terug verwacht (ook niet na 2 weken).

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:55

Shanna schreef:

Ik zou zoiets doen;

Goedenavond, om eerlijk te zijn had ik na ruim 2 weken niks van u te hebben vernomen geen reactie meer verwacht. Ik heb het in deze periode dan ook voor mijzelf afgesloten, en verwacht het hierbij te kunnen laten. De poes heeft bij mij een heerlijk thuis gevonden en is hier helemaal op haar plek. Om haar geen extra stress te bezorgen heb ik dan ook besloten om mijn aanbod (dat jullie langs mochten komen) in te trekken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wil het hierbij laten. Met vriendelijke groet,

Ik zou het "en verwacht het hier bij te laten" veranderen naar "ik wil (of ga) het hierbij laten"

Edit en de laatste "en dan wil ik het hier bij laten" dan weghalen

Verder top bericht in deze quote.
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 25-09-16 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:55

Shanna schreef:

Ik zou zoiets doen;

Ik lees al een tijdje mee maar had niet gereageerd maar ik zou ook voor dit berichtje gaan omdat het inderdaad ook joun kant uitlegt.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:06

Shanna schreef:

En ik wil het hierbij laten staat er 2x nu in.

Ik hoop... mijn baas zei altijd... hopen doe je op het toilet...

Ik zou eindigen met.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd...
Mvrgr

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:09

Iets aangepast:

Goedenavond, om eerlijk te zijn had ik na 2 weken niks van jullie te hebben vernomen geen reactie meer verwacht. Ik heb het in deze periode dan ook voor mijzelf afgesloten, en verwacht het hierbij te kunnen laten. De poes heeft bij mij een heerlijk thuis gevonden en is hier helemaal op haar plek samen met haar vriendje. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groetjes

Edit: de extra keer verwacht eruit gehaald

En ik wil ook niet een te zakelijk bericht sturen omdat het hiervoor ook jullie/jij etc was

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:11

Top!!!! +:)+

Ben benieuwd of ze toch nog wat terug zeggen!?