Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:School is exact hetzelfde als een groothandel. Dus ik vind van niet
xDenies schreef:En als je dat 48 uur in de vriezer plaatst? Lijkt me dat het dan wel gewoon kan?
Ik ga morgen even bij de plaatselijke bloemenwinkels kijken. Ze zullen er vast wel meer hebben. Ik wil eigenlijk hout hebben wat ik kan zagen. Eigenlijk een kleine boomstam zodat ik daar leuke dingen mee kan doen.
Zoals dat broedblok met dat trappetje er langs wat ik heb geplaatst. Maar ik weet even de naam niet hoe je zoiets noemt
Even rondneuzen.
AlwaysH schreef:xDenies schreef:School is exact hetzelfde als een groothandel. Dus ik vind van niet
En hoe kan je die conclusie trekken? Ik bedoel, je zit zelf niet op zo'n school?
Bij ons op school is het zeker geen groothandel, alleen als ze een nestje hebben mogen sommigen wel verkocht worden:)
In ieder geval, binnenkort maar eens plateaus maken voor mijn grotere hok, aangezien ik hem nh te leeg vind.
eclair98 schreef:Nou, noem eens een aantal scholen die slecht zijn. Als het echt zo slecht is, haal ik daar natuurlijk geen hamster, maar ga ik wel naar een andere fokker. Maar ik ben ook van mening dat veel fokkers niet weten wat ze fokken...