Ja ik denk dat het leuker is voor ze om met z’n tweeen op te groeien. Ik heb nog een 15 jaar oude HTKer maar daar heeft zo’n klein kruimeltje niet zo veel aan.
NatasjavE
Geplaatst: 20-02-19 22:51
Nou....het is gelukt De poes is dragend.
Nog een week of 6.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 20-02-19 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou...ik hoop tenminste 2. Dan ben ik meteen klaar.
Jessix
Geplaatst: 22-02-19 17:24
Tof Natasja! Nu heel veel geduld bewaren.... Ik had mijn kitten met 5 weken uitgekozen en ik vond het al lang wachten tot hij 13 weken was en ik hem (en uiteindelijk ook zijn broertje) mocht meenemen.
Maar de fokster is een bekende van jou toch, dus je kan lekker vaak op kraamvisite straks?
We zijn inmiddels al aardig op weg. De moederpoes wordt al aardig dik. Over 2 weken gaat ze een röntgenfoto laten maken om te kijken hoeveel er in haar buik zitten.
Als het mannetjes worden zijn de namen ook al gekozen. Al begreep ik wel dat ze vanwege stamboekregels een naam mee krijgen.(eerste letter moet dan een A of een thema zijn ofzo)
Nog een ruime week en dan is poes uitgerekend. Zal wel de langste week van het jaar worden Toen ik vandaag langs de buurvrouw haar huis liep zag ik poes in het raam zitten. Nou,...die is dik Had meteen medelijden maar ze zag er tevreden uit.
Ze zijn geboren. 2 poesjes en een kater. Kleurtjes weet ik nog niet. Nou ja,...ze zijn allemaal amberkleur. Maar in welke tinten en hoeveel wit weet ik nog niet.
Gefeliciteerd! Neem je nu dan het katertje en een poesje?
NatasjavE
Geplaatst: 06-04-19 06:26
Jessix schreef:
Gefeliciteerd! Neem je nu dan het katertje en een poesje?
Ja ik denk het wel.
Dank je wel. Heb gisteren filmpjes doorgestuurd gekregen....zo zorgzaam voor de kittens
NatasjavE
Geplaatst: 07-04-19 17:37
Gisteren net heeel even gaan kijken. Ze zijn zo klein en schattig. Een van de vrouwtjes heeft waarschijnlijk een polaris punt aan. Verder zijn ze waarschijnlijk allemaal Amber zilver tabby bloched. Nog geen absolute zekerheid omdat ze waarschijnlijk ook allemaal witte voetjes en neusjes hebben. Er kan er in theorie ook nog een non-agouti tussen zitten. Nu was de kleur niet het belangrijkste. Als ze een andere kleur hadden we ze ook genomen. Maar het schijnt een aparte kleur te zijn.
Wat jammer dat dit niet een heel actief topic is. Ben ook heel benieuwd naar jullie Noren.
Net weer even bij Floris en Sunna gaan kijken.
Sunna heeft een Polaris punt. En Floris is enorm gegroeid. Bij de geboorte was Floris 149 gram en Sunna 120. Nou ze zijn allemaal flink gegroeid maar Floris lijkt echt een flinke jonge.