oohh die lijst met namen ga ik nog eens op mijn gemakje bekijken, bedankt!
Zelf gebruik ik de site van pawpeds.com om het inteelt te bekijken en samen met een vriendin die veel weet van foute namen (lees met hcm bijv) komen we er dan wel uit wat niet gewenst is
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-15 21:15
Jongens ik ben gecatnapt. Zo gaat dat nou elke avond.
Haha, en dat terwijl het op zijn zijkant en koppie wel gewoon strepen zijn. Had eigenlijk ook verwacht dat de stippen zouden doortrekken tot strepen. Maar hij blijft lekker mijn stippen monster
lor1_1984
Geplaatst: 07-02-15 21:47
Ik hoor niet meer in dit topic thuis, Abby is vorige week verhuisd. Tis nu stilletjes hier, maar het is goed zo, ze is daar met d'r gatje in de roomboter gevallen. Binnenkort ga ik haar opzoeken, voor nu mag ze de tijd nemen om te wennen zonder dat 'mama' langs komt.
He Lor, dat zal wel ff naar zijn. Maar het is het beste voor Abby toch.
Ik vind het een leuk stippenmonster. Heb een zwak voor Bengalen, lapjes.. oh én witjes. Maar dat hadden jullie vast niet gedacht he?
Froukje
Forever young
Geplaatst: 07-02-15 22:01
Wat fijn voor Abby, maar wat rot voor jou Is ze verhuisd naar het huis met bos?
Haha, Roos, ik had idd niet verwacht dat je witjes zo leuk zou vinden Bengalen en lapjes zijn dan wel wat verrassender!
lor1_1984
Geplaatst: 07-02-15 22:09
Klopt, Abby woont nu aan de rand vh bos, letterlijk het pad oversteken en ze loopt het bos in. Dat pad rijden ze allemaal stapvoets omdat het een heel smal en onoverzichtelijk kronkelweggetje is waarbij je allebei de berm in moet als je elkaar passeert met de auto. Was de eerste dagen even heel moeilijk, maar moest me daarna gaan bezighouden met Mowgli omdat die weer loopt te kwakkelen en was daarnaast de hele week druk. De wetenschap dat Abby daar zo goed zit (en zelf binnen 5 minuten ontspannen op onderzoek uit ging in huis) verzacht het verdriet overigens een hoop.
Laatst bijgewerkt door lor1_1984 op 07-02-15 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Das een Brits Korthaar silvertabby, die zijn idd erg gaaf al vind ik de golden rosetted (ja die bestaat tegenwoordig, zit Bengaal ingefokt voor het printje) en de blauw-creme ook erg gaaf.
Die golden rosetted, zo zag Milo er ook uit met 8 weken. Vond het wel wat hebben, wist helemaal niet dat het een naam had joh! Helaas begint dat rode er nu wat uit te trekken nu hij ouder wordt.
Ik ben nu weer op weg naar huis, och wat een leuke kittens! We hebben er een uitgezocht hoor Wat een schatje! Het klikte meteen. Ze kwam meteen naar ons toe en kwam later heerlijk op schoot liggen. Sienna gaat ze heten Ik plaats later vandaag wel wat foto's!
Celine_Famke
Geplaatst: 08-02-15 20:15
Hier zijn de foto's dan van ons nieuwe 'kindje'!
Dit is haar moeder:
Dit haar vader:
Haar ouders zijn echt méga groot!
Dit is Sienna met haar 2 zusjes, Sienna is de rechter