En nog even wat cuteness overload van mijn hartenbreker met zijn blauwe ogen Ik ben verliefffddd
Met zijn zusje
En thanks iedereen, ik hoop dat Wax het zo goed blijft doen en dat hij inderdaad over 10.5 !! week mee naar huis mag samen met Knox.
Tilmar
Geplaatst: 02-06-14 22:51
O sorry ik dacht dat ik het goed berekend had! Nog iets langer geduld. Maar gelukkig krijg je veel foto's! Knox wordt inderdaad erg knap! Houdt ie blauwe ogen? Ik vind dat zo mooi
De fokkers van onze kittens informeren elke week hoe het gaat, leuk he? Ik had wat foto's en filmpjes gestuurd, helemaal blij. Het is natuurlijk ook leuk als het goed gaat in het nieuwe gezin.
Wij hebben net besloten om de zomervakantie maar aan te passen aan de katjes. We zijn 2 weken vrij, maar gaan maar een lang weekend weg, we kunnen ze niet langer missen Mijn dochter blijft thuis, dus die kan wel voor ze zorgen, maar die loopt stage en we hebben ook nog een paard en een pony. Niet veel tijd voor de poesjes dus.. In het weekend gelukkig wel.
Geeft niet hoor Ja hij houdt zijn blauwe ogen. Wax krijgt ook hele mooie ogen.
Tilmar wat leuk dat de fokkers blijven informeren, snap ik wel hoor. Leuk dat je ze foto's en filmpjes stuurt. En heerlijk toch de vakantie aan de 2 frummels aanpassen, ik snap dat helemaal
Gaia
Geplaatst: 03-06-14 08:04
Wat een heerlijke foto's! En die oogjes... Die 10,5 weken vliegen vast voorbij Ga je voor die tijd nog zelf bij ze langs?
Met de fokster van Yaro hebben wij ook nog wel eens contact, dat is het leuke van facebook, maakt het toch allemaal wat makkelijker. En op vakantie gaan wij wel, maar ik mis onze katjes dan wel vreselijk Ben toch ook altijd blij om weer thuis te zijn Mijn schoonouders komen hier dan vaak in huis om op te passen. Maar ik heb ook wel eens gedacht aan een pension. Hebben jullie daar ervaring mee?
Ja als ze hun eerste enting hebben gehad mag ik langskomen zo vaak als ik wil. Ze ent beiden nestjes tegelijk dus dat is over 5 weken.
Pension nooit aan gedacht kan het niet over mijn hart verkrijgen om mijn beesten daar achter te laten, die snappen er helemaal niks van waarom ze daar moeten blijven.
O, geweldig! Het krioelt gewoon! Wat is Knox lief voor de kleintjes, echt schattig. En Wax doet het gelukkig nu ook goed.
Ha, ha, Kristie ga jij voor mijn boefjes zorgen? Ik kan ze echt niet missen! Ik heb ook 2 buurvrouwen die dolgraag op willen passen. Maar die nemen ze niet in huis. Ach, dit jaar een weekendje weg vind ik niet erg. Thuis vrij vind ik ook heerlijk.