Snap dr niks van, mijn beleving had ik al gereageerd Pepper is idd echt enorm en wat een heerlijk smoeltje, ondeugend, alsof de wereld van haar is, haha.. Idd, wat voer je????? Die van ons groeit niet erg momenteel, bijna een jaar is ze al..maar blijft wat klein..och ze is onz grote vriendin, dus het geeft niets, maar de wens een grote coon die ik vanuit mn jeugd had, nee, dat is ze niet hahahaha.
Hier 2 rotweken gehad..2 paarden afgelopen 2 weken overleden..ze waren al op leeftijd..1 vonden we dood op haar weitje (was een maand daarvoor 33 geworden)..was wel heel mooi en heb nog afscheid bij leven kunnen nemen, uur voor haar dood nog uitgebreid geborsteld en geknuffeld en de andere hebben we donderdag moeten laten inslapen, die ging snel bergafwaarts..wat een nachtmerrie wat gevoelens betreft kom je dan plotseling in terecht zeg Gelukkig zijn er ook genoeg leuke dingen momenteel, dus het vliegt je bij tijd en wijlen aan dat rotgevoel en verder vooral fijne dingen doen, wat positiviteit geeft
Musyc is voor t eerst krols...ze valt opzich best mee met gillen... alleen ze staat wel te waken bij de deur om eruit te mogen
Yom
Geplaatst: 23-06-14 11:22
Sterkte Amy
Mijn voer...nou dat is eigenlijk niks bijzonders. Carocat brokjes heb ik altijd staan en daarnaast een brok van een wisselend merk en ook nu kittenbrokjes
En dan krijgen ze natvoer van een wisselend merk. Pepsi is wel groot maar weegt nu 4 kilo en dat is ook niet heel zwaar toch Maar ze staat wel hoog op haar poten
Anne_mieke88
Geplaatst: 15-07-14 15:34
hallo!!! hoe is het hier...
even een foto spammen van Mysyc toen en nu
In het begin dacht ik echt...die staart dat komt nooooit goed
Wat een schatjes Femke! Hier komt er ook niets meer bij Ja, ons meisje gaan we laten testen op allerlei ziektes etc en als dat allemaal goed bevonden wordt, mag ze een keer naar een erg mooie meneer, zwart smokey.. Heb veel aanvragen van mensen en we willen zelf 1 kitten houden. Eerst die testen maar laten doen en dan kijken of er nog steeds interesse is.. Willen niet zomaar wat op de wereld zetten... gaf al eerder aan dat ik een erg slechte fokster zou zijn, haha..dus dan wil ik wel serieuze interesse hebben..(ook al kan dat nog altijd gecanceld worden door de kopende partij, ook al zoiets engs, zit je straks met kittens en er zijn er al zoveel op de wereld) Laten het hier dus nog even bezinken..maar het kriebelt wel als ik die mensen zo hoor van "Ja, als jullie ooit een nestje fokken dan willen we een kitten" en tja, dan ga je er toch anders over denken he..moeilijk moeilijk..
Sjeuh Annemiek, die is enorm geworden zeg! Wat gaat de tijd snel he Mooi meisje! en idd, die staart is goed gekomen en zal alleen maar meer worden, hihi. Hier begint het haar op de buik eindelijk ook te groeien..dr benen lijken wel of ze op dr bovenbenen beenwarmers omheeft, hihi..maar dr kraag is nog steeds niet om over naar huis te schrijven hoor
herkenbaar amy... Musyc heeft ook nog niet echt een kraag
O zo leuk Amy... wel fijn dat je er zo goed over na denkt... het afscheid van de kittens is het moeilijkst inderdaad..sowieso het afscheid. Ik denk niet dat je ermee blijft zitten hoor ze zijn van een mooie moeder!
Yom
Geplaatst: 02-09-14 08:17
Al lange tijd geen updates geweest hier, dus dat wordt eens tijd
Wat is ze mooi Yom! Ze lijkt idd een reus.. Ik zal ons meisje eens wegen..is helaas nog erg klein, laag op de beetjes en lang..wilde vroeger altijd een ruwharige teckel..hmm..be carefull what u wish 4...haha Weinig baard, maar enorme maillots hihi
Roosch
Geplaatst: 16-11-14 23:11
Dit topic schoot me zojuist te binnen. Hoe is het met jullie flufjes?
In mijn onderschrift staat mijn nieuwe aanwinst! Helaas gaat Liara binnenkort met mijn ex mee. Ik heb haar volle broertje onlangs ontmoet en ben als een blok gevallen voor hem..
Ik zou graag willen weten hoe jullie het karakter van jullie Maine Coons zouden omschrijven en hoe jullie ze ervaren
Sky_As
Geplaatst: 17-11-14 12:33
Ik zou onze MC omschrijven als gek, irritant, ondeugend maar vooral ontzettend lief! Dom maar tegelijkertijd ontzettend slim.
Als de wekker van mijn vriend gaat, en hij komt er niet binnen een paar minuten uit gaat hij aan de deur zitten krabben en miauwen. Als mijn vriend uit bed komt stopt hij gelijk en gaat hij weer verder slapen zodat ik ook gewoon nog een paar uur kan slapen.
Hij probeert wel alles uit, hij weet wat niet mag, en doet dat dan vervolgens toch. Als je er iets van zegt, praat hij gewoon terug (heeeeeeeeel irritant).... Iedereen die binnenkomt schrikt ervan hoe groot hij is (denk dat hij zeker 8 kilo weegt als het niet meer is).