Ik vind Candy zo'n leuke hond Biggirl

Wat schattig Kiwi, merk je dat ze een andere band hebben omdat het moeder en dochter is?
Dexter is er de hele nacht niet uit geweest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunnybellami schreef:Dit is inderdaad niet wat ik hoop te horen..
Ik ga er me even over inlezen en contact opnemen met de fokker..
Zit nu met tranen in mn ogen, snap dat jullie het heel goed bedoelen. Is niet leuk om te horen
Skippy01 schreef:sunnybellami schreef:Dit is inderdaad niet wat ik hoop te horen..
Ik ga er me even over inlezen en contact opnemen met de fokker..
Zit nu met tranen in mn ogen, snap dat jullie het heel goed bedoelen. Is niet leuk om te horen
Ik snap heel goed dat dat rauw op je dak valt. Ik vind de schedelvorm ook 'opvallend', maar dat vind ik bij 90% vd chi's, helaas.
Je goed inlezen is altijd verstandig inderdaad, en overleg ook gerust met je (aankomende) dierenarts bij twijfels. Een fokker zal helaas niet altijd het correcte antwoord geven, maar vaak het (voor hem of haar) wenselijke.
Ik hoop dat het meevalt en je alsnog gewoon kunt genieten van je hondje straks, in goede gezondheid!
(En anders zijn er genoeg goede fokkers, die jullie aan een fijn gezond kameraadje kunnen helpen)
cinniz123 schreef:Ahh mama en dochter lief hoor!
Hier hebben de honden helemaal geen interesse in water terwijl parel dat vroeger wel had.
Vind het altijd leuke foto’s van honden die er zo dol op zijn.
Parel dr oog is echt weer k*t gewoon.
Het ging opzich goed en ineens kneep ze er weer mee.
Gister dus even haar traanproductie gemeten en het was gewoon helemaal niets!
Niet zo gek dus dat ze knijpt dus gelijk de verwijskliniek weer gebeld en we gaan weer starten met oogdruppels van Utrecht die 83€ zijn voor 4 weken.(boven op haar andere zalfje van 44€ voor 4 weken.
Duur oogje zo hoor![]()
Hier loopt ook een vrouw met een nieuwe chocolade kleur chihuahua pup en toen ze aankwam van dichtbij schrok ik gewoon.
Ik zei dat dus ook niet heel tactisch.
Ik vroeg jeetje wat heeft die dan zn ogen staan wel heel erg opzij en uitpuilend en waren ook nog groen van kleur ,is dat zo’n tea cup fok?
Ze vond het niet leuk en zei dat het super goede fok was en dat tea cup veel kleiner was![]()
Ze heeft altijd heel veel honden en veel soorten rassen en laat alles inslapen of verkoopt het na de puppen tijd weer door dus ik dacht dat het een opgevangen kneusje was maar ze was dus echt serieus.
Voelde me wel een beetje banketstaaf maar snap niet zo goed dat mensen zich niet wat beter inlezen want je wordt er toch wel mee dood gegooid kwa artikelen ect.
Een vriendin van mij wilde een pup nemen voor haar vader van wat ik van de week vertelde.
Ik zei al je vader zal je dankbaar zijn als de gezondheid van zo’n beestje ellendig is.
Ze gaan nog 500€ voor de pups vragen.
En er zijn er 4 geteld op de echo.
Ik hoop het niet voor het hondje maar ergens hoop ik dat ze heel vies op hun bek gaan en dat ze er geld op toe moeten leggen.