Arme Billy ik weet zeker dat ze een super tijd heeft gehad met Billy en jou als baasje
Ah wat een klein lief ding!
Vraagje... ben de oude ren van Wombat aan het her indelen... nieuw deken op de grond etc. Ik vraag me alleen af wat te doen met de tunnel, tipi etc. Ik ga er vanuit dat Wombat dat wel herkent? Ik kan het evt afdoen met een sopje, het is een soortvan tent materiaal. Maar zo ook bijv zijn mandje, heb het wel in de wasmachine gedaan maar Wombat (her)kent dat toch? Of denk ik te veel na
Dat budget heb ik helaas niet. Het hek eromheen was een behoorlijk bedrag. Tunnels kun je hier niet vinden en al helemaal een tipi niet. Schrobben dus?
Laughterline, Zelfs dingen die ik niet kon wassen heb ik er destijds in laten staan, en heeft bij mij geen problemen gegeven. Maar zo moeilijk waren de mijne dan ook niet te koppelen.
Haha die gaten
_Tarzan
Geplaatst: 17-02-20 17:32
wat een schatje die FLynn! Whahaha die gaten LL ik zou alles van wombat even later toevoegen
Wij gaan langzaam op zoek voor een nieuw konijntje om het groepje weer in balans te brengen, kijken of we een nieuw stumpertje kunnen vinden. (Edit: Als we geen stumpertje vinden dan wordt het een Franse Hangoor, maar kijk even of er een lieverdje ergens een huisje zoekt )
laughterline
Geplaatst: 17-02-20 17:47
Later toevoegen is Idd ook nog een goed idee. Kan het dekentje erin leggen waar ze nu samen op slapen
Succes met de zoektocht Tarzan
Anoniem
Geplaatst: 17-02-20 21:29
Succes Tarzan met zoeken , komt vast wel wat op je pad !
Pff die 2 lummels achter elkaar aan en met fors lawaai , ik snel naar boven vliegen met hartslag veel te hoog en met de bezem even elk een ander stukje geven . Durfde weer naar beneden , dus even stukje de trap af en rustig stiekem kijken en ja hoor alsof er niks aan de hand is ploffen ze gewoon doodleuk naast elkaar neer . Kost weer een maand van mijn leven
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-20 21:38
Succes met zoeken Tarzan!
Oei Rebecca! Altijd schrikken als je dat hoort.
MoppieFilou
Geplaatst: 17-02-20 22:46
Succes Tarzan! Genoeg leuke konijnen op de wereld
Rebecca, Die konijnen beseffen niet hoe vaak ze ons stress of een hartverzakking bezorgen denk ik
Hier hebben de nijntjes weer een dak boven hun hoofd, en dat terwijl ik tijdens het herstellen zeiknat ben geworden . Luxebeesten zijn het!
Oh oh bunnies ze laten ons vaak schrikken inderdaad Haha.
Je moet er wat voor over hebben he moppiefilou
Hier stond Ziggy ineens voor m’n voeten toen ik uit de slaapkamer kwam. Had weer eens een gat gemaakt, maar had haar een uur daarvoor nog gehoord, dus was er nog niet zo lang uit. Had d’r weer terug gezet en toen even 5 min jagen en daarna meteen weer vriendjes heb alles klaar gemaakt voor de grote move dus ga ze zo verhuizen, ben benieuwd
Spannend LL! Wat fijn dat het goed lijkt te gaan! Moppie haha Achja voornaamste is dat de konijnen droog zitten toch? Haha Rebecca, ruzie hoort bij een goeie relatie of niet?
Klopt, genoeg konijnen inderdaad, had op bunnybin gekeken en een leuke voedster op leeftijd gezien, dus wie weet
laughterline
Geplaatst: 18-02-20 10:10
Nou ze moeten het waarschijnlijk weer even uitzoeken, Wombat jaagt weer
Maar als ze ontsnapt, vind ik het heel knap Haha
Hopelijk worden ze snel weer vriendjes. Wombat eet nu hooi en Ziggy ligt te relaxen en te wassen aan de andere kant van het hok, dus nog niet zo verkeerd
Edit: Wombat waste haar net, maar beet daarna weer
Nog een edit : na een kwartiertje is het een stuk rustiger, eten, spelen, en Wombat deed zelfs een binky Komt vast goed.
Morgen met Flynn naar de dierenarts even om geslacht na te laten kijken.
We moeten toch heen met de hond dus flynn kan gelijk mee.
Verder flynn doet super goed vandaag voor het eerst even los in huis ik zat op de grond naast de bank dat konijn springt op mijn schoot op mijn schouder op de bank