Puppy erbij 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-18 18:02

Fotofotofoto!
Maar vast heerlijk om weer terug te zijn!

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:16

Haha heb niet echt duidelijke foto's Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zal van de week eens goede foto's maken. Neem 'm misschien morgenavond wel even mee naar werk. Chip moet ik nogsteeds controleren en gelijk weer even wegen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:37

KarmaChansy schreef:
Al dat haar weer zeker :))

Deze Kim is van de haarloze honden. Bij mij hebben honden al te snel teveel haar. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:56

laraaj wat leuk zo op een rij die 3.

manadis heb je hem lang moeten missen?

Nysse was blij vandaag. eerst tijdje op stal gespeeld en erna hebben we nog lekker buitenritje gemaakt samen.

Afbeelding

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:57

Bijna 2 weken, hij was net 4 weken bij ons dus was best bang dat hij me niet meer zou herkennen, maar niets was minder waar. Hij werd helemaal gek :')
Hij is nu wel door de gekke fase heen, hij heeft de hele dag al niets stouts gedaan :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:59

Ons tafelprobleem (ofja, dat van Kay, mij maakt het nog steeds niks uit) is nog steeds niet helemaal 100% eruit. :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:02

:') het zit blijkbaar fijn daar?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:14

Heb je daarachter nou een heel matras voor de honden liggen? :wow: _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:22

Kaus schreef:
Heb je daarachter nou een heel matras voor de honden liggen? :wow: _O-

Is het heel raar als ik nu zeg dat die matras een van de drie is? :')

Ter verduidelijking waarom hij daar zit. _O-
Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:33

Wij hebben precies dezelfde hekjes en ondanks dat het triest zwakke dingen zijn werken ze als een tiet.

Ik zou willen dat wij zoveel ruimte hebben voor matrassen. Maaarrrr onze honden hebben hun hele eigen, mega grote bank en ze mogen bij ons ook op de bank dus niks te klagen _O-

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:59

Haha hier ook zo'n matras en nog 3 kussens en 1 hond officieel. Deze ene hond ligt 95% op mijn bed en 5% op mijn bank.... Het gaat om het idee haha

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:26

Het is bekend, en overal op de mat gevallen, dus ik mag het ook delen.

Een Finse meid heeft een artikel geschreven over merles, om mensen te informeren en te laten zien dat er meer op de wereld is dan het standaard kleurenpatroon.

En omdat Dana de eerste geteste Smooth is had ze mij gevraagd of ze Dana als voorbeeld mocht gebruiken, en uiteraard zei ik JA! Wat een eer. *\o/*

Nu maar hopen dat mensen met merles hun honden gaan laten testen en er dus een duidelijker beeld komt van merle vererving. :)F

Afbeelding

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:31

Ianthe schreef:
Dat de ouders meerdere titels hebben, betekend niet gelijk dat het goede honden zijn hoor;) Maar dat is weer een andere discussie :+ Snap wel dat je niet alleen daarom een pup neemt, maar lees dat zo vaak. Ja ouders zijn kampioen, dus dan krijg ik vast een goede pup.

Dat weet ik, maar dat geeft wel aan dat ze goed in elkaar zitten. Onze huidige kees schijnt een zeer goede show hond te kunnen zijn alleen hebben wij daar geen interesse in. Ik heb daar geen tijd voor en fok toch niet.

Ik wil gewoon een mooie gezonde lieve hond. Mijn vriend wilde ook niet met een dwerg lopen daarnaast vond ie 2500 euro veel te veel geld en dat was ik wel met hem eens :+

Wat een prachtige hond zeg die ausie

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:33

Het leed dat marktplaats heet....

Het kan gewoon niet!!! Niet nu al en dan toch op marktplaats kijken en spontaan verliefd worden op een nest rotthusky's oftewel rottweiler x husky.

Gewoon niet meer kijken!! Oh en nee gaat mij niet eens om de pups met 1 of 2 blauwe ogen. Gewoon deze 2 rassen in 1 en dan hun uiterlijk is om te kwijlen.... Witte pootjes, wit op borst en veel zwart met de kenmerkende rottie bruine aftekeningen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:41

Wat een kruising, wat een domme domme domme kruising. :wow:

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:52

KimD zit jou hond nou op de salontafel? :=

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:53

KimD schreef:

Jep voor gemiddelde mens verre van geschikt!! Maar geen mega onmogelijke kruising al zou ik het nooit iemand aan raden dit te fokken. Zou ook maar zeer weinig mensen weten die zo'n pup een goed leven kunnen bieden maar het kan absoluut wel.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:00

dierenfan schreef:
KimD schreef:

Jep voor gemiddelde mens verre van geschikt!! Maar geen mega onmogelijke kruising al zou ik het nooit iemand aan raden dit te fokken. Zou ook maar zeer weinig mensen weten die zo'n pup een goed leven kunnen bieden maar het kan absoluut wel.

Buiten dat, de rassen passen niet bepaald bij elkaar. :n

__Nathalie__ schreef:
KimD zit jou hond nou op de salontafel? :=

Volkomen normaal toch? :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:02

dierenfan schreef:
KimD schreef:

De ellende is dat ze waarschijnlijk mooi zijn en dan dus bij mensen komen die er een willen omdat ze schattig zijn.
Lijkt me een vreselijk moeilijke kruising wasr ervaren trainers al eens hun handen aan vol kunnen hebben als de genen verkeerd vallen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:04

kim ik heb totaal geen ideeee van dat merle vererven... heb je daar een svtje van? wat houdt het in? :)

ik begrijp eerlijk gezegd zulke kruisingen ook niet... daar kan je toch beter gewoon niet aan beginnen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:06

Ik vind een pomski ook zoiets belachelijks. Het maakt beide rassen minder mooi. Het lijkt in de verste verte niet op een pomeranian. En het is lelijker dan een husky. Alleen als pup zien ze er leuk uit.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:06

Zo krijgt dan vriend van ons een Stafford x Border collie, ongelofelijk domme kruising, nog dommer dat hij er daadwerkelijk een gekocht heeft. #)

Heb zo op hem gescholden, echt, hoe dom kunnen mensen zijn! Hij wilde graag verder komen in de agility, NK's, Crufts en WK's. Bleek dus allemaal niet zo serieus als hij hiervoor heeft gekozen. :n

Ze is hartstikke schattig, maar het is wachten tot ze problemen krijgen natuurlijk.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:09

suze_ schreef:
kim ik heb totaal geen ideeee van dat merle vererven... heb je daar een svtje van? wat houdt het in? :)

ik begrijp eerlijk gezegd zulke kruisingen ook niet... daar kan je toch beter gewoon niet aan beginnen.

svtje? :o? Ben ik hier te oud voor of valt het kwartje voor de afkorting niet? :')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:12

Ik heb niet zo veel verstand van kruisingen. Wij hebben alleen Duitse herders gehad en nu keesjes.

Zie online wel mega veel kruising kezen te koop staan die verkocht worden als dwerg. Aan de oren en neus kun je al zien dat het geen dwergen zijn maar grotere kezen. Of kruising chihuahua schrijf je dat zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:14

samenvatting :D