En ziet er leuk uit dierenfan!
Vandaag liet Akira de wolf in zich even los.
De reden voor de sirenes overigens;
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DezeNaam schreef:Klopt inderdaad, hebben de eigenaars gekocht. Ik probeer hem niet al te vaak te gebruiken aangezien ik weet dat het slecht kan zijn voor de spieren als hij er te vaak aan zou trekken (en scheef zou lopen), maar hij loopt er prima mee. Hij is nu ook bijna een jaar dus zolang ze er voorzichtig mee zijn kan het geen kwaad (lijkt me).
Hier doen ze dat met de mondharmonica. Vinden de buren alleen niet zo grappig
Ik dacht er eerst ook wel nog iets van tegen de eigenaars te zeggen, maar uiteindelijk vind ik dat wel moeilijk omdat het niet 'mijn' ding is natuurlijk.
Heb schrik dat ik me dan te veel bemoei. Maar ik zie hun met Akira op filmpjes meestal met de gewone leiband wandelen, zij gebruiken dit tuig niet zo vaak. 
Akira huilt (voorlopig) enkel als hij de ziekenwagen hoort, wel bijzonder. xd De eigenaars willen hem op commando leren huilen.
Mera is er dan ook …. ben benieuwd!!! Hahaha.
weer wat geleerd. En ach gewoon doen wat voor jullie werkt en wat je mee krijgt.. t is niet jouw hond.

Je kan het zelfs met camera begeleiding doen. Dan word het direct in de baarmoeder ingebracht Van schreef:ze laat zich wel dekken maar er is gewoon nog geen eisprong dus dan heeft het weinig nut en de reu weet dat
insemineren heeft dan ook geen zin