Ja als het zo door gaat wil ik ze denk ik dinsdag overzetten in hun permanente verblijf. Dan hebben ze 6/7 dagen samen gezeten zonder ruzie. Moet t alleen dan wel eerst hoger maken denk ik, ziggy springt daar zó overheen Haha.
xXutopiaXx
Geplaatst: 16-02-20 12:35
laughterline schreef:
Prachtige raamkozijnen gaaf zeg, zo veel ruimte! Hoe heb je het ingedeeld? Bunny paradise haha
Ze hebben nu een ren van zo'n 16m2, verdeeld in 3 hokken. Waren vroeger volières, dus zijn volledig afgesloten. Als wij de tuin op de schop gaan nemen krijgen ze daar nog een buitenren bij. Deze gaat minimaal uitgebreid worden tot 50m2, misschien nog een stuk extra, want daar willen we dan ook kippies in laten lopen
We hebben Flynn opgehaald we gaan woensdag met de hond naar de dierenarts dus nemen Flynn gelijk mee om te kijken wat zijn/haar geslacht is.. Als man is word die gecastreerd is het vrouw dan zoeken we gecastreerde vent voor Flynn
Majoor vindt het wel spannend, vooral geluid(vandaag komt ze amper de ren uit) Nelson heeft bijna de hele dag met zijn flappies vol in de wind gezeten, af en toe eens naar buiten gekeken of hij niet op steeg
Coconut
Geplaatst: 16-02-20 20:54
xXutopiaXx schreef:
Echt?! Hahaha Nja, beter.. hebben ze er in ieder geval geen last van
Ja serieus staart zeiknat van tegen het gaas aan zitten maar meneer en mevrouw vermaken zich prima
Alleen als er eten komt jaagt Wombat haar weg, en als ie soms even niet in de mood is haha. Blijft een aparte die Womby morgen de nieuwe ruimte klaarmaken en als t goed blijft gaan dinsdag of woensdag erin. Ben tm donderdag vrij dus kan er dan goed bij blijven.
Pandameisje
Geplaatst: 16-02-20 21:27
Flynn zit vanavond even in het hok dat die even kan wennen. Super nieuwschierig is die en echt komt al kijken als je aankomt
Coconut
Geplaatst: 16-02-20 21:45
Rebecca schreef:
Lekker Coconut! Gelukkig de caafjes niet weggegooid
Flynn is schattig
Lekker rustig hier,zitten veilig binnen dat scheelt
Lekker opgeruimd Coconut. Mooi konijntje Panda. LL gaat goed zo te zien, wat fijn!
Hier gaat het wel, groepje is gelukkig niet uit elkaar gevallen, Billy rouwt wel nog enorm om zijn Pepper, echt hartverscheurend om te zien, hij blijft steeds op de plek liggen waar ze dood is gegaan
Ze zijn 6,5 jaar samen geweest, samen 2x in de opvang terecht gekomen voordat ze 4 jaar geleden hier kwamen wonen. Pepper heeft mij toen uitgekozen toen ik in de opvang spulletjes ging brengen, wat een lief dier was het toen al. Daarna zijn ze samen uitgeplaatst en kreeg toen een tijd later een appje van de opvang dat ze er weer waren, en toen deed het zich voor dat ik ze kon ophalen, ik ben blij dat ik ze hun gouden huisje heb kunnen geven met z'n 2tjes