Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(voor de kenners)
al zal het Er binne paar dagen wel weer niet meer uitzien
. Temeraire schreef:Je hebt de geslachten bij de dierenarts laten controleren toch?
Die zal het toch wel goed gezien hebben.
Van deze foto's kan je er niet veel van zeggen.
Ik gebruik al ruim een jaar badmatten en dit bevalt nog steeds heel goed!
Veel schoner, minder werk, minder stof en lagere kosten.
Ik kan me voorstellen dat stof dan fijner is.
. Vanmorgen heb ik, helaas, mijn caafje Mike in moeten laten slapen
. Het afgelopen half jaar is het me totaal 3 keer opgevallen dat hij, in plaats van als een uitgehongerde wolf, gewoon normaal naar het groenvoer liep. Eergisteren trok hij niet met grof geweld het worteltje uit mijn hand maar pakte hij het beleefd aan. Eenmaal vast begon hij er wel van te eten. Gisteren stopte hij bijna helemaal met eten. Ik had gisteren al naar de dierenarts gewild maar ben pas al thuis gebleven voor een zieke nijn dus zwaar ongerust gaan werken. Vanmorgen naar de DA en die heeft een foto gemaakt. Zelfs ik kon meteen zien dat dat fout zat. Op de plaats waar zijn blaas hoort te zitten zat een flinke steen. De arme drommel moet al zeker een half jaar met flinke pijn hebben gelopen en heeft dat eigenlijk nauwelijks laten merken tot gisteren. Sinds gisteren zag ik hem ook verkrampen van pijn
. De enige optie was een operatie in Utrecht maar de kans dat hij de narcose van zo'n zware operatie zou overleven was al klein. Laat staan dat ik hem alle stress van de rit er naartoe, het daar blijven, naalden en een vreemde omgeving en dan de nazorg nog wilde aandoen. De arme drommel is nog geen 2.5 jaar oude mogen worden
.
. Weet er iemand een cavia opvang in de buurt van Roosendaal/Bergen op Zoom. De dichtstbijzijnde die ik heb kunnen vinden zit in Dongen. Als het niet anders kan, ga ik daar met hem naartoe, maar hoe minder ver weg, hoe minder stress. En wat kan ik doen om het voor hem zo aangenaam mogelijk te maken totdat hij een passend vriendje heeft gevonden?