Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Dit jaar is oud en nieuw "officieel" bij vrienden van mijn ouders dit jaar. Maar als ze dit niet willen veranderen naar bij ons thuis, dan blijf ik wel alleen met Skip in mijn eigen huis. Ik zie het niet zitten met een pup in een "vreemd" huis vol mensen en een kat die doodsbang is voor vuurwerk maar de laatste keer wel vlak langs Skip wist te wandelen. Gevolg: pup in uiterste staat van paraatheid. Die 2 kunnen echt niet samen.
Zorry schreef:Wij hebben 6 honden. Oudste 10 jaar reu teefje 8 jaar 2 teven van 7 en 1 reu van 7 en de jongste is 1,5 jaar.
Wij zijn met oud en nieuw ook altijd thuis want ergens heen gaan met 6 honden is gewoon geen optie, meestal komen er altijd vrienden of familie bij ons thuis.
Paar jaar geleden een feestje gehad met oud en nieuw met vrienden bij ons thuis, resultaat 21 honden in huis .
KarmaChansy schreef:Wij gaan met de hele bende naar nederlandvoor een keer dit jaar
(alleen kerst) maar dat doe ik ook niet elk jaar haha 3 honden door de douane en over de brug of boot en zo tis gewoon veel werk maar nu mijn oma heel slecht is wil ik het toch graag voordat ze overlijd.
Marley is echt heel leuk zo lekker fluffy!
Welkom nathalie heb je een goede fokker gevonden? Ik kwam toch veel tegen zonder veel gezondheid testen en zo
Ik vind de bovenste het leukste