Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:42

Turbo update,
Hij is ontzettend leuk <3 <3 echt een lief mannetje. Heel knuffelig, kroelerig en alleen maar op schoot. Ook natuurlijk veel spelen, rennen en dingen stukmaken. Ook kletst hij graag, als ik op de wc zit begint dat. Of als hij boven zit en wij beneden begint hij ook flink te miauwen ;)

Poes was eerst heel mopperig, blazen en grommen. Zelfs af en toe een klap uitdelen (zonder nagels). In mijn beleving was poes gewoon heel onzeker door deze indringer. Sinds gisteren blaast ze niet meer, kan ik haar weer gewoon aaien (ze gromde ook naar ons). Af en toe neuzen met Turbo en dan weer rustig verder. Geen obsessief geloer meer.
Afbeelding
Afbeelding

Maanlicht

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:57

Aww schattig!

Mario heeft iets nieuws bedacht. Als een speeltje niet meer beweegt dan bestaat het niet meer...
Wat betekend dat ik de hele dag met speeltjes moet gooien, en hij ze dan wil besluipen, maar ze alweer stil liggen.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:41

zometeen de laatste fotosessie proberen te maken van de coontjes, hopenlijk werken ze mee

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:33

tja maak van deze luilakken maar eens leuke foto's :(

Afbeelding

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:37

Oooh God Yom wat een prachtig hoopje bont <3 Kijk ze nou heerlijk liggen, daar wil je toch tussenliggen! :j

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:38

Haha ik wil ook zo'n deken!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:09

Tis gelukkig toch wel weer redelijk gelukt *\o/*

Lux

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

George (of was het nou Fred :o )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fred (of toch George)

het zijn er echt 2 :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en Ivy

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:17

En Mila even apart. Ik baal dat ik niet in de gaten had dat ze zo'n wateroogje had |(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:58

Ik vind Ivy mooi <3 toen ik over je eerste foto scrolde dacht ik dat er twee rode katten op een harig kleedje oid lagen. Pas door Winnies reactie zag ik dat het gewoon een hoopje katten was :')

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:00

Wat zijn ze prachtig Monique!!! <3 <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 21:02

Oh gut Oh gut Oh gut zoooo leuk ! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:06

Oh gut wat een leuke reeks dieren komen er voorbij <3

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:07

nee dat harige bergje is moeder met haar 5 tal :D

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:55

Oh wat zijn ze leuk! Ik vind Fred & George wel erg leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 02:09

Fred en George wil iedereen wel pikken haha

Ik wil de kattenkamer herinrichten als logeerkamer , de kattenbakken etc de waskamer in. Alleen zit ik met bange Rambo , word alweer 11 in mei en trauma's van vroegah. Zij heeft een krabpaal en mandje daar , meest rustigste plek en haar veilige haven. Nu durf ik niet zo goed haar van de tuinkant bij het raam in de hoek naar de waskamer naast de wasmachine op straatkant te verplaatsen. Dan word het matsen en alleen bij loge's verhuizen of toch heel hard haar met paal en al te verkassen.. Lastig >< , is toch een dier met een handleiding en om haar nu dagen in de stress te hebben. Boris ligt er vaak als ik op bed ben haha , lekker dichtbij :P . Dubieus (weer) ^)

Boris zijn favo spel :

Afbeelding

Als ik de trap afga naar me hengelen , ik speel gezellig mee en dan raakt hij helemaal enthousiast =:)

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:51

Wat een prachtige katten zie ik voorbij komen.
Zoë is nu 7 maanden en sinds gisteravond zo krols als ik weet niet hoe. Wat een geluid kan daar aankomen :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 11:47

Weten jullie of het bij katten net zo kan zijn als bij paarden als ze een litteken hebben en er daar witte haren voor terug komen?

Pukkie heeft natuurlijk die poot waarmee hij een beetje mankt, maar ik wil nog een second opinion doen of ik hem ga laten opereren. Het is namelijk veel geld, en hij lijkt er helemaal geen last van te hebben want hij springt op en van hele hoge dingen af en raced het hele huis rond.

Maar nu viel mijn vader op dat hij precies bij die poot 2 witte plekken in zijn vacht heeft, alsof hij ooit is gegrepen door bijv. een hond. Ik heb hem natuurlijk onder de motorkap van mijn auto gevonden met +/- 7 weken oud? En van daarvoor weten we niks van hem.

En volgens mijn moeder vertoont hij typisch katergedrag, ik dacht dat hij gewoon brutaal was:
Sochtends schreeuwt hij het hele huis bij elkaar, zonder reden. Er zijn brokjes, water, en iedereen incl de andere katten slapen nog, dus waarom hij zo schreeuwt? Ik negeerde het maar gewoon, maar mijn moeder denkt dat hij de vrouwtjes roept.
Hij kan de (vrouwtjes) katten van mijn ouders maar niet met rust laten. Blijft uitlokken en we zijn bang dat hij de sterkste is als ze echt gaan vechten, de poezen van mijn ouders zijn al vrij oud en ze zijn klein. Hij is daar een maand geweest (ik was daar ook), dus hij is te gast, maar terroriseert die arme poezen die daar al hun hele leven lekker rustig samen wonen.

Zou dit beter worden als ik hem castreer denken jullie?

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:55

Mooie foto's yom! Wat een knapperds

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:17

Oooh die Turbo. Wat een schatje <3

Yom. Wat doe je mij aan?! Ik kom er een stelen hoor!!!!

En die Boris, wat een leukerd met z'n mooie aparte oogjes!

Fioon, hoe oud is hij nu???

Sorry heb snel deze pagina vluchtig door gekeken... Ben geen held in bijlezen op de telefoon!

Met Sammie gaat het prima opzich! Vorige week dierenarts geweest. Hij heeft al een tijdje last van 'aanvallen' het lijkt dan alsof die in een psychose zit. Heb het gefilmd en aan de dierenarts laten zien. Ook heeft ze Sam nog onderzocht maar hij was kerngezond.
Waarschijnlijk dus een gedragsprobleem. :(
Mocht iemand het filmpje willen zien kan ik het wel appen of weet ik wat versturen op een of andere manier!

Ondertussen doet deze boef alsof die nergens vanaf weet.... (Let niet op de haren op het gordijn, de haarbal :') )

Afbeelding

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 21:25

Hoe is het met Turbo? :))

En hoe is het met de kleintjes, Amable?

Yom, wanneer mogen ze uitvliegen?

Sammy is echt volwassen geworden zo te zien.

Ik ben blij dat mn kerel weer beter is. Hij was behoorlijk ziek een paar weken geleden. Nu mag ie weer wat bijkomen en groeien.Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:00

Ik wil wel met je meekijken Ruby, wie weet kan ik helpen :)

Wat sneu dat Neko ziek was Roosch, arme kerel :(

Met de baby's gaat het goed! Die van anushka zijn al wat oogjes open en beginnen daardoor nu ook wat contact met je te maken, zo schattig <3 Nog 2 weken en dan loopt het ook buiten de doos rond, gezellig :D Ik hou in dit topic [BB] [Volg] Kittens van Anushka de ontwikkelingen bij :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 22:00

Oh wat heerlijk straks, een huis vol ontdekkingsreizigers. <3

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:03

9 in totaal! Ach, anushka had er de vorige keer 7,dus zijn er maar 2 meer :+ Kan wat dat betreft niet wachten tot ze rond lopen, hoewel ik de ontwikkeling ook prachtig vind om te zien <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:07

Wat een knappie die Sammy <3

Arme Neko griepje? :P . Gelukkig weer beter!

Huis vol kittenz <3

Boris heeft idd mooie oogjes , heb geen idee wat voor kleur oogjes cremepjes horen te hebben :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 22:09

Mwah nee geen griep. Hij had plastic gevreten. Onder de röntgen en aan het laxeermiddel en gelukkig werkte dat. Anders had ie geopereerd moeten worden. Mijn kleine anders enorm actieve en aanhankelijke kerel was net een dood vogeltje. Dietje beschrijft de week in mijn onderschrift. :+

Gelukkig is ie weer helemaal de oude maar hij mag wel weer wat gewicht bijkomen en wat beter in zijn vacht komen te zitten. Maar mijn knuffel is weer terug. <3