Bielsje schreef:Uhm, heeft hier iemand een tip voor een regenjas? Niet voor mij maar voor de pup![]()
Die moet ik verplicht hebben voor de puppycursus maar jeetje, zoveel keuze! Ik train met tuigje dus er moet een opening zijn om daar de riem aan te doen.
Tips voor een kleed met waterdichte onderkant (voor als het veld nat is), zijn ook welkom!Spoiler:
Volgende keer gaan we naar een hondenschool met binnenlokatie gok ik
Qua regenjas zweer ik bij de Non-Stop Fjord raincoat.
Is voor honden in de groei wel erg duur, maar misschien vind je ‘m tweedehands (en je kunt ‘m ook weer doorverkopen als hond lief eruit is gegroeid). Wat mij betreft de investering wel waard, gezien de kwaliteit. Deze is ontworpen voor de actieve hond dus heeft echt een fantastische pasvorm en zit de hond niet in de weg met bewegen - heel belangrijk vind ik want dit is helaas bij heel veel goedkopere varianten niet zo en dat vind ik persoonlijk dan minder geschikt als je het tijdens trainingen e.d. wilt gebruiken. Heeft ook bovenop een hele fijne opening waar je tuig kunt vastklikken met nog een flapje erover zodat het niet open blijft en naar binnen regent. Makkelijk aan/uit te doen, fantastische kwaliteit en lichtgewicht.