Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Ik plak een teckel deze ochtend achter het behang denk ik....
Half 2 piepen als een gek. Maar op de babyfoon bleef ze wel liggen en niet drammen en bleef in slaaphouding liggen. Toen iets over half 3 weer, maar toen wel eruit willen en laten plassen. Daarna weer de bench in gestopt en binnen 3 minuten sliep ze weer.
Rond 5 begon ze weer is manlief eruit geweest. Toen binnen 15 minuten stil en rond 7/half 8 begon ze weer en loopt ze nog steeds als een debiel rond te sporten.
Alleen over een uurtje ga ik wandelen met m'n schoonouders en heb ik denk ik dan een hond die moe is, dan maar veel dragen.
Vanmiddag blijft ze daar ook, moet boodschappen doen, frisdrank blikken halen en een plant voor m'n ouders en daar mogen geen honden naar binnen
Nynkster schreef:KimD : had je ook een voor de step of dat niet?
Hier leuk plaatje gekregen van onze behendigheid les gisteravond. Hebben de smaak te pakken![]()
[ [url=m/tfAf8R.jpg]Afbeelding[/url] ]
biggirl schreef:Waaw kimD is dat een soort van step ? Echt heel gaaf om zo met de honden er op uit te gaan !
CupCakes_ schreef:Zo'n step klinkt wel tof!
Och, advies vragen in een Facebook groep doe ik dus ook nooit meer. Schijnbaar zijn er veel mensen anti bench en moet de hond maar gewoon los in de kamer kunnen s'nachts