Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Ik wil heel graag een 2e maar m'n vriend verhuist denk ik als ik dat doe...
Azmay schreef:Ik heb er nu 2 en ondanks dat Spip het helemaal prima vond om in haar eentje lekker in haar stoel te pitten en alle aandacht voor zichzelf te hebben zie ik haar nu op 9 jarige leeftijd weer echt een tweede jeugd in gaan met die kleine erbij. Ben dus heel blij dat ik er voor gekozen heb nu een pup erbij te nemen
xLaraaj schreef:Oh ik wil later ook een badjas!
KimD mag ik vragen wat voor werk je doet? Als je mij zegt 10 honden ...
Kaus schreef:Ik denk dat ik ook aardig op weg ben zoals jij te wordenWij hebben nu al gedoe met de familie over Kerst. Zij willen dat in midden Nederland houden zonder honden. Dat betekent dat wij wel 14 uur weg zullen zijn. Dahaaaag
Zij snappen ook echt niet dat wij zo voor onze honden gaan.
Ik ben ook wel benieuwd naar welke baan jullie hebben, en dan bedoel ik niet het geld. Gewoon het type werk
Zoe_97 schreef:Niet alleen het financiële. Maar ook het tijdsplaatje om te trainen zou met zoveel mij een isue zijn. De mensen die ik ken met veel honden hebben er enkele waar ze veel mee trainen en doen maar weinig met de rest. Dat zou ik moeilijk vinden mijn tijd verdelen.