Wat fijn dat je ze wilt opvangen 
Laat je de oude man er dan bij of apart?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat fijn dat je ze wilt opvangen 

) tussen zouden zitten die hem het leven zwaar zouden maken.
) en nu zijn ze al vriendjes met elkaar.
De oude man is helemaal opgeleefd en ligt nu lekker tussen de bende te snurken.

en nu wil ik wel foto's zien ja

Anderzijds is het zo mooi om hem prinsheerlijk tussen de anderen te zien liggen slapen...
hier lang een Tumor rustig gewezen en ineens in een paar dagen gegroeid. ik heb toen geen integratie gedaan

Arashah schreef:ja dat zijn kokosnoot soeplepels XD ik moet er nog een paar halen, de ratten vinden ze erg leuk ^^
Dat is geen leuke nieuws! Tumoren kunnen ineens als de malle groeien, hoef jij echt niet schuld aan te zijnhier lang een Tumor rustig gewezen en ineens in een paar dagen gegroeid. ik heb toen geen integratie gedaan
![]()
Mijn Dorete loopt erg gevoelig, gisteren een afspraak bij dierenarts gehad. zij vermoed Atrose.. Dorete loopt erg gevoelig en als ze wat eten vasthoud legt ze haar handjes op de vloer en ze zit als een aardappelzak… ze heeft medicijnen mee gekregen, en een prik heeft ze daar al gekregen en moet maandag terug komen voor controle.
wat kann haar slapheid veroorzaken? ze eet en drinkt goed, met haar lichaam (buik, blaas) is alles in orde. klimmen doet ze nog zelden en wanneer ze dat doet yie je haar heel veel moeite hebben.
ik bouw de kooi dit Weekend weer compleet om, zodat Dorete niet moet klimmen.
Waar heb je die gehaald? 

Ik vrees dat we hem de komende dagen toch maar moeten laten gaan.
Ik kijk het nog tot eind deze week aan; dan zijn we met het antibioticum een weekje rond en zou er toch echt resultaat moeten zijn. Maar normaal gezien geeft dat toch sneller resultaat, dacht ik.
Ik denk dat ik er al zeker 7 jaar op wacht aangezien het nooit mocht van m'n ouders