Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar wel jammer als er idd dingen snel kapot gaan. Heb je het bij Hunter aangegeven? Als er zwakke punten in zitten, heb je in principe garantie erop. Maar het tuigje wat ze nu aan gaat krijgen is ook niet voor zo heel lang en zal ze alweer aan een grotere toe zijn dus als de pasvorm wel goed is verder, zal die het voor tijdelijk prima moeten doen denk ik. Maar het is even afhankelijk van wat we 2ehands gaan vinden. 
M'n schoonzus heeft die voor d'r vorige hond gehad en zei nog tegen me hoe fantastisch ze 'm wel niet vond en dat haar fysio dat juist had aangeraden aan haar toendertijd dus met andere woorden; ik overdrijf met m'n 'die zijn niet goed voor ze, en zeker niet voor de groeiende honden'. Da's echt olie op mijn vuur gooien - zeker als ze me zoals gister nog een artikel doorstuurt waarin staat: de beste puppy tuigjes en de K9 groot in beeld komt. ehhhh
Hoop echt dat ze niet alsnog voor de K9 gaat opeens, maar zou me ook niks verbazen als ze nu niet snel genoeg 2ehands wat gaat vinden. Maar goed, niet mijn hond dus niet mijn keus natuurlijk. Ben al hoopvol dat ze naar goede merken aan't kijken is nu dus moet maar even stil zijn en bidden dat ze wat vind
cursebreaker schreef:@Many,
wat jammer om te horen! Dankjewel voor het delen van je ervaring![]()
De Hunter divo hebben we toevallig vandaag in de pets place gepast - DC hebben ze hier helaas nergens in fysieke winkels, al kan ik daar wel van zeggen al dat de Walk Air gewoon altijd wel netjes zal passen omdat we daar eigen ervaringen in hebben; Arya had die als pup ook bv - en die zat namelijk echt heeeel erg fijn bij d'r dus qua pasvorm was die idd echt top! De sluitingen en schuif dingen vond ik op het eerste gezicht wel vergelijkbaar ogen met bv Dog Copenhagen - heb ze in de winkel ook verschoven al namelijk met passen![]()
Maar wel jammer als er idd dingen snel kapot gaan. Heb je het bij Hunter aangegeven? Als er zwakke punten in zitten, heb je in principe garantie erop. Maar het tuigje wat ze nu aan gaat krijgen is ook niet voor zo heel lang en zal ze alweer aan een grotere toe zijn dus als de pasvorm wel goed is verder, zal die het voor tijdelijk prima moeten doen denk ik. Maar het is even afhankelijk van wat we 2ehands gaan vinden.
Niet echt handig. Misschien komt het doordat Pomme nog weleens trekt hoor, dat weet ik niet. Maar bij mijn andere tuigen gebeurt het niet. Een tuig dat ik trouwens wel een aanrader vind (en heel prima geprijsd!) is de Trixie Premium Trekking: https://www.trixie.de/heimtierbedarf/nl ... ard=210222
niks aan! Heb ze toevallig geënt? Ik heb een jaartje terug ook 3 gehad met kennelhoest waarvan degene die geënt was er eigenlijk nauwelijks last van heeft gehad. Misschien geeft dat hoop!
Een jonge pup zet het niet zonder reden op een lopen.
Wel erg clicker georiënteerd, daar was ik na een tijdje wel wat klaar mee.
Ik zie d'r nog gaan, krap 10 weken oud, neus aan de grond en doeiiii baas! Die loopt nu, bijna 2 jaar later, nog steeds maar sporadisch los. Heeft gewoon (te)veel jachtinstinct.

) Sindsdien toch los laten lopen vanaf de 9 weken en dat is echt super geweest. Mijn ouders hebben hun golden het eerste jaar niet los gehad en die hebben echt problemen met het terugkomen en dat de hond uit zicht loopt enzo terwijl Cody netjes in mijn buurt blijf zoals ik dat getraind heb 
Cody ligt ook al de hele avond te slapen, hij is nog geen 1x opgestaan 

Wie zijn de ouders?
Ik heb twee gokjes