Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Van schreef:Haal hier bijna dagelijks teken van mijn beesten af dus nee daar zou ik niet mee naar de da gaan
Snap ook niet waar die ineens vandaan komt.
Vieze beesten ……
gelukkig hier nog niet eentje op Skye gehad dankzij schapenvet bonbons met knoflook en iedere vier weken pipetje in dr nek. Niet slecht voor een stalhond dacht ik zo haha. 
Ze zijn hier met 'konijnen' opgegroeid al heb ik niet het idee dat hij ze echt door heeft. Maar in principe hebben ze hier nooit 'gekke dieren' gevangen of achter aan gejaagd. Vliegen bijvoorbeeld dan wel en ooit heel sneu met een pootje tegen een vlieg getapt van 'hallo? hallo? speel met mij?', alleen tsja .. vlieg was ondertussen dood gestampt 
Niets mis mee hoor, zo´n plekje is normaal. xDenies schreef:Een konijn!?!Ze zijn hier met 'konijnen' opgegroeid al heb ik niet het idee dat hij ze echt door heeft. Maar in principe hebben ze hier nooit 'gekke dieren' gevangen of achter aan gejaagd. Vliegen bijvoorbeeld dan wel en ooit heel sneu met een pootje tegen een vlieg getapt van 'hallo? hallo? speel met mij?', alleen tsja .. vlieg was ondertussen dood gestampt
Hier ook vrij trouw een pipetje en daarom vind ik het ook zo bijzonder dat hij voor het eerst in 4 jaar een teek had. En het is toch niet dat we alleen maar op de straat ofzo komen. Hij loopt met alle liefde door bosjes en hoog gras te banjeren.
Heerlijk met water spelen!
is dus ook weinig tegenin te brengen. Meestal is ze niet snel genoeg maar als ze met zeven tegelijk een konijn een richting op drijven is het natuurlijk een eitje
vogels zijn ook goed, en muizen haha. Als ik dr zie gaan hoef ik maar te roepen en dan is het klaar maar ze is natuurlijk niet heel de dag in het zicht haha. Dus dan komt ze heel trots haar trofee laten zien.
Echt fan van haar. Net als van die van jou Nynkster! 
We hebben zojuist geoefend op de club en dat ging super dus ik heb er vertrouwen in