Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hier was dat ook wel even wennen met onze 2 katers en Sienna!
En die mand is super leuk zeg! Jammer genoeg willen mijn ouders nooit al te veel katten spullen in huis hahaha!
jij hebt meerdere katten dat zou ik liever willen maar dat willen mijn ouders niet 
maar omdat ze de kleine ton wel heel vaak gebruiken moet ik een geschikte vervanging vinden voor hun. Het moet stevig zijn, makkelijk een kat van 5,5 kilo kunnen dragen en relatief hoog. Nou heb je op zooplus een hele hoop leuke palen voor zwaardere katten maar ik lees zowel positieve als negatieve beoordelingen... Die ik op het oog had
ze zijn er zo ruw mee dat die zo vaak omvalt. Bovenstuk is losgekomen van onderstuk... Daarom idd het liefst minimaal 15 cm sisal palen zoals de eerste in mijn link. Ik zoek iets simpels, niet opvallend en wel wat in de hoogte gaat. Die van dierenvila vind ik vaak iets te opvallend aanwezig, ik heb geen grote woonkamer dus het moet geen doorn in het oog zijn. Ik wil ook liever niet een paal die aan de muur bevestigd moet worden. 
lifaya schreef:Ja de kleine ton is in een korte periode idd kapot gegaan lolze zijn er zo ruw mee dat die zo vaak omvalt. Bovenstuk is losgekomen van onderstuk... Daarom idd het liefst minimaal 15 cm sisal palen zoals de eerste in mijn link. Ik zoek iets simpels, niet opvallend en wel wat in de hoogte gaat. Die van dierenvila vind ik vaak iets te opvallend aanwezig, ik heb geen grote woonkamer dus het moet geen doorn in het oog zijn. Ik wil ook liever niet een paal die aan de muur bevestigd moet worden.