Dat voelt ook leeg aan..
Dat moet je zelf beslissen, waar jij bij goed voelt.
Op Dorete na lagen ze in 1 grote hangmat. Ik heb het vermoeden dat het wel erg goed gaat, ik wacht vanavond even af. Dan beslis ik of ik hun samen in hun kooi laat of toch weer apart doe, ik zie net dat Dorete er nu ook bij ligt.

Het koppelen is zoals alles op internet is beschreven, gisteren hadden ze met mij erbij 8 uurtjes op de gang verbracht (nu lkkere rugpijn). In de nacht apart, en de kleintjes in aparte kamer. De grote waren zo moe, dat die niet 1 keer gemaald hadden naar de meiden. Vanmorgen was alles rustig en nadat de grote wakker geworden zijn en begonnen te zoeken, direkt weer allemaal op de gang. Met meer speeltjes en natuurlijk met eten en drinken.
Na 1,5 uur hun allemaal in onderste gedeelte van hun uiteindelijke kooi, met de viese kleedjes van gang. Dan nadat ze allemaal mooi bij elkaar sliepen hun grote open hangmat opgehangen. Bo en Emma even spelen, en nu ligt alles op een hoop in hangmat. Volgende stap is langzaamaan meer spulletjes erin doen en als dat alles super gaat, gaat het bovenste gedeelte ook open met wederom weinig spulletjes. En zodra dat opgebouwd is zijn ze mooi gekoppeld
maar dan spreek ik eerst over een paar dagen 
Uiteraard hadden ze die 8 uurtjes op gang gisteren ook lekker te eten en drinken.
Edit: toevoeging
Nu ligt echt alles op 1 hoop