noox
Qua voedingsdeskundigen heb ik eventueel nog wel wat aanraders. Zal je even een WhatsAppje doen

Oshaa
Ah jeetje. Ik heb niet zo heel veel tips denk ik, maar misschien zijn vrijheid buiten even beperken? Sowieso als je niet zelf bij kunt zijn, maar da's meer een ding van mij gevoelsmatig haha. Ik heb ze hier liever echt in zicht - nu hebben wij wel echt een postzegel tuintje dus er is voor hun hier sowieso niet veel te beleven achterom helaas. Is misschien even rot dat hij dan niet meer zo veel buiten kan zitten omdat het voor jezelf te koud is lang buiten te zijn, maar ik denk dat het voor nu beter voorkomen als genezen is en dan kijken idd hoe je de issue in basis kunt gaan aanpakken. Hoe gaat het nu?
Kaus
Wauw, indrukwekkende runderen zeg! Wat knap van Dexter en leuk om te horen hoe de kelpies onderling zo samenwerken en hun eigen weg vinden in dat ‘partnerschap’. Echt heel gaaf!
meisie
Tijd vliegt he!! Van harte met jullie kerel! Op naar nog vele mooie jaren erbij.
candalisa
Ik had het inderdaad gezien; gezellige boel bij jullie haha! Leuke vooruitzichten bij de hondenschool; veel plezier!
--
Ik ben gister even op pad geweest met kleine Riley. Even naar een nabij gelegen 'winkel straatje' waar ze veel heeft gesnuffeld en we bezig zijn geweest met proberen prikkels te negeren want ze wil heeeeel graag overal naartoe haha en ze is erg volhardend. Maar mooie momentjes gehad waarin ze echt hele fijne focus bij mij had dus da's ook wel knap voor het 11 weken oude ding hihi. Erna nog even bij een basisschool op afstand gaan zitten waar ze buiten aan't spelen waren. daar heeft ze vol interesse naar de spelende kids zitten en liggen kijken. Toen werd het emmertje langzaam vol en heb ik haar weer bij d'r humom gedropt thuis haha. Die was deze week nog thuis ivm niet kunnen lopen door d'r knie. Vanaf volgende week zal ze waarschijnlijk wel weer gaan werken dus dan ga ik daar thuis oppassen.

Met Arya erna nog naar een losloop park geweest in de buurt, waar we even heerlijk one on one time gehad hebben. Lekker rustig was het