Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 15:45

Ah, ik begreep er uit dat je echt E&C al als voeding gaf. Die proefzakjes is drie keer niets natuurlijk.

Voor KVV kan je prima vakantie alternatieven meepakken. Blikken vlees van Carnilove, Edgard&Cooper, Brit etc. Of de houdbare worsten van Naturis of Meadowfield.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 15:52

Ja maar omdat ik niet te gek veel wil switchen en hij nu eet.. wacht ik er nog even mee. :)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:06

Imj lastig als ie niet goed wil eten. Ja en E&C klein zakje proberen?

Cursebeaker geen idee. Heb film naar dierenarts gestuurd. Het lijkt of hij slaap en zak dan ineens door zijn knieën .En schrik dan wakker of zoiets. Vind op bepaalde momenten hem ook afwezig. Dierenarts dacht geen paniek en zou vandaag nog terug bellen.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:11

punjab schreef:
Cursebeaker geen idee. Heb film naar dierenarts gestuurd. Het lijkt of hij slaap en zak dan ineens door zijn knieën .En schrik dan wakker of zoiets. Vind op bepaalde momenten hem ook afwezig. Dierenarts dacht geen paniek en zou vandaag nog terug bellen.

Klinkt voor mij als narcolepsie, heeft er bij ons ook eentje gehad. Kreeg dat op latere leeftijd (middelbare leeftijd zeg maar) ineens. Is er nog gewoon 26 mee geworden (en het was een hele grote Gelder/tuiger). Hopelijk niks ernstigers dan dat! Sterkte in ieder geval :(:)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:13

Ik wilde net zeggen..narcolepsie?

Oh en punjab, dart kleine zakje heb ik dus! Maar maar 1 smaak hoor.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:20

Oh dat ga ik ff google wat dat is. Hij is nu 22. Hij eet nog wel gewoon en doet zijn wandel rondje door de wei.

Imj lastig

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:29

Lastig IMJ! Onze logeerhond at ook zo vreselijk slecht, die wilde KVV uiteindelijk dan wel eten.

Heel veel sterkte Punjab :(:) zo niet leuk zorgen om je dieren. Hopelijk niks ernstigs! Dikke knuffel!

@cursebreaker: ah lekker inkopen gedaan! Veel plezier ermee! Die sproeier ziet er leuk uit!

@KimD ik zag ook al leuke filmpjes op insta <3

@kiwi hoe is het met de patiënt?

@Skippy: en hoe is het met Toby? Nog misselijk/buikpijn?

We hebben zo’n schelp zwembadje op het balkon gezet voor Ot (en voor de baasjes hun voeten stiekem :Y) ) en dat is wel een succes!
We waren ook even lekker met de buurhondjes op pad geweest, lekker een koel plekje in de schaduw opgezocht en daar even lekker gezeten.

Afbeelding
Afbeelding

Hier wordt het gelukkig niet zo heel heet in huis, zet meestal ‘s ochtends even de balkondeur open zodat het wat door kan waaien en dan ‘s middags vanaf een uur of 3 als de zon op het balkon staat de zonnewering dicht. Die sluit bijna helemaal tot op het balkon dus geen direct zonlicht op de woonkamer {:}

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 16:31

Zo, t eerste deel van de levering samen met Djessey verwerkt :

Dankjewel allemaal voor de beteschapswensen aan Djessey <3 Het tranen en knipperen is wel minder maar t is nog steeds rood. Dus wil toch gewoon laten checken want anders zal je net zien dat t morgen ineens erger is ofzo. En dan kunnen we altijd zien wat we doen.

Ik kan het niet helemaal bijhouden dus sorry als ik iemand vergeet

IMJ; heb je al gekeken naar titeren? Dan kun je vaak wat entingen overslaan (omdat ze al beschermd zijn ) en dan hebben ze dus ook geen last van de entingen. Evt kunnen dingen zoals weil en kennelhoest dan gewoon gegeven worden. Anders de entingen meer gaan uitsmeren (dus over een langere tijd geven ipv allemaal tegelijk.

Dat ziet er gezellig uit Curse. Moet een fijne zomer worden. Sansa en Arya zijn zo leuk samen!
Hier weigeren ze de coolmat ook. eigenwijze monsters.

xDenies; tuuuurlijk doe jij iets raars. Jij bent raar >;) hihi sorry flauw.
Ik ben met oogjes heel voorzichtig. Met wondjes wil ik nog wel het een en ander proberen, maar t is echt afhankelijk van wat er met het oogje aan de hand is wat je mag gebruiken. Dus ik speel op safe met water/kamille. En dus vanmiddag toch maar de dierenarts.

He wat rot Punjab. Ik denk t zelfde als wat Skippy zegt. Narcolepsie is vrij bekend met dit soort symptomen.

Oeh gezellig daar Warboel

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:44

Ja maar ik meen dat ze dan wel alle pupvaccs gehad moeten hebben?

Heerlijk voetenbadje!!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:45

Goed hulpje Kiwi! *D Op die baan zullen vast een hoop hondjes jaloers zijn :))

@IMJ hoe is het eigenlijk nu met ‘m? Alweer bekomen van z’n enting? Titeren is misschien wel een goed idee inderdaad! Otje heeft trouwens ook wel regelmatig de hik. Ikzelf heb ook heel vaak de hik dus wij gaan gezellig hikkend door het leven :):) _O-

Had in de sale nog wat truitjes voor Ot besteld:
Afbeelding
De roze & zwarte zijn van superfijn zacht fleece <3 lekker warm denk ik!
De rode en witte zijn officieel coursing hesjes, maar dacht die zijn wel lekker voor de wat koelere zomeravonden. Tuttie heeft het zo snel koud.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:46

Ja hij is helemaal de oude! Heeft een uur of 6 geduurd en hop hij was er weer :D dank!

Leuke kleertjes hoor!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 16:48

IMJ schreef:
Ja maar ik meen dat ze dan wel alle pupvaccs gehad moeten hebben?

Heerlijk voetenbadje!!

Nee juist niet. Ik begin er in het nest al mee. Ipv de puppy entingen start ik met titeren.
dat is ook eigenlijk de bedoeling omdat je dan kan zien wat er van mama(maternale antistoffen) is en wat niet.
https://www.vaccicheck.nl/wat-is-vaccicheck
Ik zou nu dus over 3/4 weken starten met titeren. Dan evt enten of 3 weken later nog eens checken of de waardes moeten torenhoog zijn.

Ik had 2 pups in mijn nest die pas op 13 weken genoeg gedaald waren om te vaccineren (DHP)
En 1 pup die op 9 weken genoeg gedaald waren. De rest van t nest is niet verder gegaan met titeren zover ik weet.

de hik hebben puppies echt heeeel vaak :P
leuke truitjes!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:50

Denk dat jullie wel een gelijk kunnen hebben. Beetje zorg minder dan. :o

Warboel lekker met zijn 2en voetenbadje.

Haha de ene koop zomerafkoelen en de andere warme kleertjes. _O-

Kiwitje denk dat er veel bij je gaan solliciteren op die proefbaan nu. :+

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:53

@IMJ gelukkig maar <3

@Kiwi interessant dat titeren :j

@Punjab whahah ja verschil in vacht moet er zijn hè _O- die fleeceshirtjes zijn denk ik wel echt pas voor het najaar, maar die coursing vests zijn wel echt lekker voor de frissere avonden.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 16:56

Wandeling vanochtend was erg lekker. Yoshi loopt keurig mee los en nog lekker paar keer de pootjes zelf nat gemaakt.

Mocht de longeerlijn te zwaar zijn heb ik nog een dunner touwtje. Met een klein haakje. Longeerlijn is een dunnere variant. En anders heb ik nog een flex rolding riem dus komt echt wel goed :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 17:17

HAha Punjab, ik word al plat gemaild, priveberichten etc of dat ik mensen wil sponsoren en gratis zooi voor give aways wil geven. T toppunt; de meeste hebben nog nooit bij mij besteld..

Zeker Warboel! Op facebook heb je een groep ''alles over titeren'' daar is ook veeel info te vinden. :) en in mijn bestellingen geef ik flyers mee over titeren. (o.a.)

Mocht iemand trouwens bedrijven weten (niet in de hondensnacks ;) ) die hun flyers graag verspreid zien of die meer reclame kunnen gebruiken oid. Laat maar iets weten misschien kan ik daar flyers van toevoegen in mijn bestellingen :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:20

Ik ga eens kijken Kiwi, thanks! :j Bizar hoe brutaal mensen zijn he :=

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 17:24

Warboel schreef:
Ik ga eens kijken Kiwi, thanks! :j Bizar hoe brutaal mensen zijn he :=

Soms, vind ik t ook echt erg.. :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:25

Da's idd echt heel erg brutaal zeg kiwi, jeetje!!
Ik vind het al super tof en lief dat je met elke bestelling al iets gratis erbij doet.
Maar je ziet het idd zoveel; dat mensen maar alles gratis willen hebben en het dan ook nog gewoon vragen ook, brr.

Ervaar ik op Instagram met m'n boeken account bv. Ik had in m'n story zo'n template gezet met 'ask me anything', voor de leuk, en dan komt van iemand met de vraag: 'can you buy/donate me a book?'.. Like WTF. Hoe durft iemand zoiets te vragen :') :') Ik heb vorige week een giveaway erop gezet waar je een boek kunt winnen en uitzoeken met een waarde tot €20 en dan gaan specifieke mensen me dan ook nog vragen of ik ze een boek wil kopen? Echt. Schiet mij maar lek. Wat een fatsoen - of beter gezegd; gebrek aan...

Warboel
Wat lekker dat badje! En leuk ook om gewoon lekker in de schaduw ergens te gaan zitten. Leuke buurhond heb je ook!

punjab
O dat lijkt me wel echt naar om te zien zeg! Ik ben benieuwd wat de DA nog gaat zeggen en ik zag dat je ook al wat op weg geholpen was door anderen uit het topic. Hopelijk gaat het allemaal meevallen dan.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:37

Cursebeaker hoop het ook dat het meeval. Is ook niet leuk als je het zie gebeuren. Gaan wel wat kwartjes vallen van de laatste tijd.

Warboel je kan hetbmaar al in huis hebben en zeker in de uitverkoop. ;)

Kiwitje hoe laat heb je je afspraak met frummel?
Er zijn echt brutale mensen zeg soms.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 17:44

18.30. en dat gaan we NET redden. Bas had enorm veel file onderweg terug van zn werk. hij is met 10 min hier dus dan alles de auto in en zijn gereedschap eruit. En doooooor.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:48

Warboel schreef:
@Skippy: en hoe is het met Toby? Nog misselijk/buikpijn?

Lijkt gelukkig stuk beter weer. Beetje moe wel nog, maar verder eet en drinkt en speelt hij wel. Alleen niet echt enthousiast over wandelen, wat hij normaal altijd wel is.

Super cool, dat roze met zwarte truitje! Windhonden shop leeg gekocht? :Y)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:48

Titeren staat hufterproof uitgelegd op mijn site, mocht je meer info willen. :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:51

kiwiwitje schreef:
HAha Punjab, ik word al plat gemaild, priveberichten etc of dat ik mensen wil sponsoren en gratis zooi voor give aways wil geven. T toppunt; de meeste hebben nog nooit bij mij besteld..

Zeker Warboel! Op facebook heb je een groep ''alles over titeren'' daar is ook veeel info te vinden. :) en in mijn bestellingen geef ik flyers mee over titeren. (o.a.)

Mocht iemand trouwens bedrijven weten (niet in de hondensnacks ;) ) die hun flyers graag verspreid zien of die meer reclame kunnen gebruiken oid. Laat maar iets weten misschien kan ik daar flyers van toevoegen in mijn bestellingen :)

Dat is trouwens wel een dingetje, ik zou een optie toevoegen aan de site of mensen dat willen of niet.

Als ik ergens kan aanvinken dat ik het niet wil doe ik dat altijd namelijk.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-20 18:34

Dat is helaas niet te doen in onze shop :( maar we hebben meer dingen waar we niet tevreden over zijn. Dus moeten nog over maar zijn veel te druk nu.

Djessey heeft toch een flinke beschadiging
Maar ze verwacht dat we snel verschil gaan zien met het zalfje
Afbeelding