Hier staat het hok ook in de huiskamer. Ze kunnen alleen in de ren als ik er bij ben. Kort naar boven is ren afsluiten. Voor de kat staat de plantenspuit. Die vind ze te leuk. Ben bang dat het een keer hap is als we niet opletten. Hijkomt ook al met duiven thuis. Dus cavia moet ook wel te slopen zijn volgens mijn kat.
Welkom ScarofWars! Super leuk cadeau ja deed mijn vriend dat maar.... leuke namen ook, veel plezier met ze. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe oud ze zijn.
Ja dat risiko heb je altijd, sneu maar helaas. Die van mij had ook als 1e nestje een vijftal (waarvan eentje dood). Het feit dat moeders er ook 6 had spreekt niet in haar voordeel
Ze zit in ieder geval samen met haar moeder dus die kan haar gaan helpen bij de bevalling. Haar moeder was zo dik dat ze niet kon lopen eerder buikschuiven op het laatst. Was zo blij toen ze er eindelijk waren ging me langzaam wel zorgen maken en dacht al aan een bezoekje dierenarts. 6 en dan ook allemaal gewoon aan de maat.
Nou heb ik ondertussen al aardig wat nestjes gehad mét tantes/zussen er bij, maar dat hebben ze hier nog nooit gedaan Ze zaten te eten voor- tijdens en na de bevalling