Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Goeie. Ga ik eens overleggen. Mal dat de ene er zo op reageert en de ander niet hè..
Oh en edgar en cooper is alweer viesmeine gute..
kiwiwitje schreef:Dank jullie!
uiteraard begint ze nu iets minder te knijpen...... heks..

En die wagenziekte is lastig, maar hopelijk groeit ie daar nog overheen. Is een beetje afhankelijk ook van wat de oorzaak is, met hoe je daarmee om kunt gaan Ik weet dat Arya nog wel eens misselijk wordt als ze met een lege maag de auto in moet in de ochtend dus daar kan ik gelukkig wel iets aan doen; zorgen dat ze vooraf eten heeft gehad. Voor de rest is ze gelukkig rustig in de auto. Maar denk dat het bij sommige honden ook niet of moeilijk eruit te krijgen is, net als dat sommige mensen ook gewoon altijd wagenziek (kunnen) zijn. Kwijlen en smekken deed Arya bv. ook toen we haar gingen ophalen en 2,5u naar huis moesten rijden die eerste keer. Was met name dan het eerste stuk waarbij we nog niet op de autosnelweg zaten en ze was toen ook wel misselijk maar toen zal het stress gerelateerd zijn geweest. En ik ben sindsdien elke dag minimaal 1x met de auto gaan rijden ook met d'r, dus als het toen al stress gerelateerd was, is ze daar nu gelukkig wel overheen omdat we eigenlijk elke dag nog wel even in de auto zitten om ergens te gaan wandelen > wat leuk is xD Als het dus misschien nog wat stress gerelateerd is, is het fijn als ze straks de link kunnen leggen met in de auto = leuk en dan zwakt het misschien ook nog wat af.
Een kattenlijn zou voor bij een teckel ook heel handig kunnen zijn - die gebruiken wij voor de kat achterom maar onze kat is denk ik al zwaarder dan de gemiddelde teckel pup dus dan zou dat voor een teckel pup ook wel heel fijn moeten zijn denk ik.

Komende week ben ik van plan om ook even het hondenstrand op te zoeken waar Kim met de roedel is geweest. Iets meer als 40 min. rijden vanaf hier dus dat is heel goed te doen.
dus zit weer mobiel en dat is *****
Ik weet niet wat er is, maar heel veel sterkte!
We moeten in een vierkant lopen met aandacht, omdraaien, commando's. Tandjes laten zien, blijf 2 minuten op afstand, voorkomen, aan de voet zitten en volgens mij zijn we er dan.

, maar dat is niet heel logisch denk ik. Want je bent met zo'n examen natuurlijk veel gerichter bezig en hoeft dan tussendoor geen 'extra' dingen te doen om te herhalen zoals met een les ga ik vanuit
Ik functioneer vandaag maar op een half brein denk ik
Ik kan zelf ook echt niet omgaan met deze temperaturen, vreselijk. Hopelijk valt het dinsdag alsnog mee met de warmte. Of misschien verplaatsen ze het qua tijd nog?
Rex kon er meestal wel redelijk mee omgaan, maar ik wil het toch in huis hebben, mocht het wel van pas kunnen komen. De konijnen vonden die dingen bv. altijd heerlijk om te gebruiken. En misschien dat Sansa het ook fijn gaat vinden, wie weet