lor1_1984 schreef:klien schreef:Hoi Lor1Volgens mij kennen wij elkaar toch?
Klopt, van het MMforum geloof ik.
En hyves

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klien schreef:Het leven van een kitten valt nog niet mee.
Een flink aantal weken samen met mama en alle broertjes en zusjes was het nog zorgeloos, maar eenmaal in het nieuwe gezin is het hard aanpoten om iedereen nieuwe regels aan te leren.
Ik weet niet hoe dat andere jonge poezen en katers afgaat, maar het gezin waar ik in terecht ben gekomen is nogal halsstarrig en dwars volgens mij. Maar dan kennen ze mij nog niet: ik hou vol!
’s Morgens vroeg voordat de wekker gaat, jaja, ik weet heus wel wanneer dat rare ding de mensen wekt, spring ik alvast op bed en gebruik de slaperige lijven als trampoline. Dat vinden ze heel fijn, want ik krijg direct reactie
Nou ja, ze gaan in ieder geval uit bed. En om ze niet te laten verdwalen, loop ik vlak voor ze uit naar de keuken. Dan kunnen ze mijn eten regelen. Maar elke keer vallen ze over mij heen en krijg ik iets te horen van: ga weg, ik moet eerst nodig naar de wc. Ik begrijp het niet, wie weet komt dat ooit nog als ze ook leren miauwen.
Eerst ging ik die ruimte ook in, maar daar doen ze allemaal vreemde dingen met stromend water. Ik ben al eens in mijn slaap in zo’n waterballet gevallen, dus laat ik me daar liever niet meer zien.
In de tussentijd geef ik mijn oudere nieuwe zus wat beweging. Ik kan je wel zeggen dat ze niet zo leuk kan spelen als mijn broertjes en zusjes hoor, ze heeft een behoorlijk ochtendhumeur als je het mij vraagt. Maar ze wil best een paar rondjes door het huis rennen als ik haar opjaag.
En als ze heel boos is op me, dan schuil ik me gewoon achter de grote witte honden, dan durft ze niet verder hoop ik.
Overdag als de mensen weg zijn, dan slaap ik veel. Het is helemaal niet leuk om alleen te spelen, de blaadjes van de planten te trekken of de bloemen uit de vaas te halen. Die tijd gebruik ik dus om vooral fit te zijn voor de avond uren.
Zodra de deur opengaat en 1 van de mensen binnenkomt, gedraag ik me heel lief. Doe mijn uiterste best om een aai te krijgen en hoop zo snel mogelijk te eten te krijgen.
Geven ze me dat niet, dan help ik ze wel met hun eten hoor, ik kan prima op tafel komen tegenwoordig en ben heel snel met mijn poten om lekkere dingen uit de pan of van het bord te pikken. De mensen vinden dat vast een leuk spelletje, want zij zetten me steeds op de grond en ik spring er weer op. Dat houden we best lang vol, tot ik een beetje moe wordt.
Gelukkig ben ik net op tijd weer wakker als ze voor dat rare grote ding gaan zitten waar licht en geluid uit komt. Tijd om aandacht te vragen, mijn favoriete muisje te brengen zodat ze die kunnen weggooien. Ik haal hem dan weer op en geeft het af om schoot. Dan zijn ze echt blij, want ik merk dat ze dan heel trots op me zijn. Mijn grote witte broer wil dan ook meedoen, maar die is niet zo goed als ik zeggen ze.
Maar het leukste vindt ik als ze samen met me komen spelen, want ik heb een heuse achtbaan met balletjes erin. Als ik ze daar mee bezig zie, dan ben ik ook trots op mezelf, want het begint me toch te lukken om ze op te voeden naar mijn zin!
Rebecca schreef:, happen in het zand en graven en plasjes doen (veel ongecastreerde zooi hier,dus hij weet ik moet mijn tuin ownen
) , en dan weer even te spannend dus snel naar binnen .
Pfff echt hij is dom
Ik hem roepen zat hij op schuurdak , geen idee hoe eraf te komen. Ik keukentrap erbij en hem eraf getrokken , hij van ohh eindelijk
LOLAAA leer hem niet zulke dingen
Roosch schreef:[BB-ITP] Witte boefjes Kedi en Neko!
Sorry jongens, heel druk maar de boefjes wilden zich even laten zien!