Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:48

lor1_1984 schreef:
klien schreef:
Hoi Lor1 :D Volgens mij kennen wij elkaar toch?

Klopt, van het MMforum geloof ik. :D

En hyves :P

lor1_1984

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:48

Oh ja, ook nog. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:55

Welkom nieuwe kittens!

Hyves :') wauw dat is voor mijn gevoel lang geleden

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:58

Hyves is in 2011 of 2012 opgedoekt geloof ik, of althans het profielengedeelte. :)

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 16:04

Rebecca schreef:
Welkom nieuwe kittens!

Hyves :') wauw dat is voor mijn gevoel lang geleden

Vorige eeuw ;)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:01

Kleine kittens worden groot. Heel groot!
Maar wat zijn ze mooi geworden en superlief. De nieuwe eigenaars hebben me net een heel stel foto's gestuurd. Ze zijn dolblij met de katten en vinden ze heel bijzonder; " nog nooit zulke lieve katten gehad". :D

Als kitten:

Afbeelding

Nu bijna 1 jaar oud:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als puberkater kan je sommige verleidingen (3x) niet weerstaan. :+ :

Afbeelding

Dit jaar nog 1 nestje en dan hoop ik op een mooi katertje, dat dan lekker mag blijven.

Ws weer met dezelfde kater. Ik heb ook een mooie Sibeer gevonden, maar erg ver weg.
Ik zou de kittens liever wat lichter/ minder beige willen. Aan de andere kant was dit nestje prachtig en vreselijk lief en dat is ook belangrijk. Dus ik twijfel nog.
Moeders is nu niet krols en ik hoop rond juli te kunnen dekken. En dan kom ik weer met fluffy kitten foto's!

Klien: wat een prachtig katje! Geweldig als ze zo leuk met de hond spelen.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:16

Zijn dat Siberische boskatten Ikkedus? Wat een joekels zeg. Leuk dat je foto’s hebt gekregen van nieuwe baasjes.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:39

Sibeer x heilige Birmaan. De kater is nu ruim 5 kg. De poes lichter. Nog niet zo groot als een Main coon, maar groot zat.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 09:45

Noa is bij de dierenarts! Ze is vrijwillig de mand ingegaan. Agressief daarna, ze vloog de tralies van de mand aan! :oo Kon in het begin niet met haar lopen en in de auto zat ze lekker om zich heen te kijken haha.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 09:55

Wat fijn dat het goed is gegaan!!!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:00

Afbeelding

Hele opluchting! Ben de hele week beroerd van de stress geweest. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:01

Weer een waardevolle les voor haar!

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:05

klien schreef:
Het leven van een kitten valt nog niet mee.

Een flink aantal weken samen met mama en alle broertjes en zusjes was het nog zorgeloos, maar eenmaal in het nieuwe gezin is het hard aanpoten om iedereen nieuwe regels aan te leren.
Ik weet niet hoe dat andere jonge poezen en katers afgaat, maar het gezin waar ik in terecht ben gekomen is nogal halsstarrig en dwars volgens mij. Maar dan kennen ze mij nog niet: ik hou vol!
’s Morgens vroeg voordat de wekker gaat, jaja, ik weet heus wel wanneer dat rare ding de mensen wekt, spring ik alvast op bed en gebruik de slaperige lijven als trampoline. Dat vinden ze heel fijn, want ik krijg direct reactie :D

Nou ja, ze gaan in ieder geval uit bed. En om ze niet te laten verdwalen, loop ik vlak voor ze uit naar de keuken. Dan kunnen ze mijn eten regelen. Maar elke keer vallen ze over mij heen en krijg ik iets te horen van: ga weg, ik moet eerst nodig naar de wc. Ik begrijp het niet, wie weet komt dat ooit nog als ze ook leren miauwen.

Eerst ging ik die ruimte ook in, maar daar doen ze allemaal vreemde dingen met stromend water. Ik ben al eens in mijn slaap in zo’n waterballet gevallen, dus laat ik me daar liever niet meer zien.

In de tussentijd geef ik mijn oudere nieuwe zus wat beweging. Ik kan je wel zeggen dat ze niet zo leuk kan spelen als mijn broertjes en zusjes hoor, ze heeft een behoorlijk ochtendhumeur als je het mij vraagt. Maar ze wil best een paar rondjes door het huis rennen als ik haar opjaag.
En als ze heel boos is op me, dan schuil ik me gewoon achter de grote witte honden, dan durft ze niet verder hoop ik.

Overdag als de mensen weg zijn, dan slaap ik veel. Het is helemaal niet leuk om alleen te spelen, de blaadjes van de planten te trekken of de bloemen uit de vaas te halen. Die tijd gebruik ik dus om vooral fit te zijn voor de avond uren.

Zodra de deur opengaat en 1 van de mensen binnenkomt, gedraag ik me heel lief. Doe mijn uiterste best om een aai te krijgen en hoop zo snel mogelijk te eten te krijgen.
Geven ze me dat niet, dan help ik ze wel met hun eten hoor, ik kan prima op tafel komen tegenwoordig en ben heel snel met mijn poten om lekkere dingen uit de pan of van het bord te pikken. De mensen vinden dat vast een leuk spelletje, want zij zetten me steeds op de grond en ik spring er weer op. Dat houden we best lang vol, tot ik een beetje moe wordt.

Gelukkig ben ik net op tijd weer wakker als ze voor dat rare grote ding gaan zitten waar licht en geluid uit komt. Tijd om aandacht te vragen, mijn favoriete muisje te brengen zodat ze die kunnen weggooien. Ik haal hem dan weer op en geeft het af om schoot. Dan zijn ze echt blij, want ik merk dat ze dan heel trots op me zijn. Mijn grote witte broer wil dan ook meedoen, maar die is niet zo goed als ik zeggen ze.

Maar het leukste vindt ik als ze samen met me komen spelen, want ik heb een heuse achtbaan met balletjes erin. Als ik ze daar mee bezig zie, dan ben ik ook trots op mezelf, want het begint me toch te lukken om ze op te voeden naar mijn zin!

Geweldig herkenbaar dit :')

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:23

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er is iets fout gegaan met het plaatsen van de vorige foto's :o Ik kan de posts niet meer bewerken, dus zo dan maar even. Sorry voor deze klungelige actie

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:24

Fijn dat het is gelukt Mandyy, wat kan je daar tegenop zien hè

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:22

Lieve foto's!!

Werd om half 12 al gebeld! M'n moeder ging mee ophalen en is gebleven tot ze niet meer zo zwalkte.
Ze wil zo graag op schoot liggen, begint te piepen als ik haar even alleen laat. Zo lekker slapen, hebben afgelopen nacht niet veel geslapen. :+

Mel is helemaal van slag, kwam vanavond pas te voorschijn en is bang voor me. Van Noa moet ze ook niets hebben. Noa zag haar de kamer in komen, springt iets te fanatiek van de bank en Mel draait zich zo voor haar weg.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:27

Arme Mel :(:) Die ruikt natuurlijk die DA geur hangen.. Hopelijk trekt ze snel een beetje bij als Noa haar eigen geur weer terug heeft.

Wel fijn dat Noa zo goed gaat en ze je niet negeert!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:39

:(:) Arme Mel toch , is wel dezelfde Noa hoor

Boris en ik hebben getuinierd :

Afbeelding

Met als resultaat :

Afbeelding

:Y)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:55

Haha vond hij het interessant?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:01

:j , happen in het zand en graven en plasjes doen (veel ongecastreerde zooi hier,dus hij weet ik moet mijn tuin ownen :P ) , en dan weer even te spannend dus snel naar binnen .

Pfff echt hij is dom :+

Ik hem roepen zat hij op schuurdak , geen idee hoe eraf te komen. Ik keukentrap erbij en hem eraf getrokken , hij van ohh eindelijk :+

LOLAAA leer hem niet zulke dingen :=

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 13:00

Die van ons helpt ook graag met tuinieren. Al is het nog niet heel vaak lekker weer geweest sinds ze bij ons is komen wonen.
Dat weerhoudt haar er overigens niet van om binnen zelfstandig te tuinieren hoor := >;)

Wij wonen pas sinds oktober in dit huis, de oudere kat gaat heel af en toe via de voordeur naar buiten, maar de kleine willen we eigenlijk niet op de openbare weg hebben. Gelukkig hebben we een binnentuintje, een mooi alternatief vind ik. Ik hoop ook dat zij daar op de langere termijn genoegen mee neemt.
Hoe doen jullie dat met de katten en vanaf welke leeftijd laat je ze dan "gaan"?

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 13:02

Rebecca schreef:
:j , happen in het zand en graven en plasjes doen (veel ongecastreerde zooi hier,dus hij weet ik moet mijn tuin ownen :P ) , en dan weer even te spannend dus snel naar binnen .

Pfff echt hij is dom :+

Ik hem roepen zat hij op schuurdak , geen idee hoe eraf te komen. Ik keukentrap erbij en hem eraf getrokken , hij van ohh eindelijk :+

LOLAAA leer hem niet zulke dingen :=

Dom? Slim bedoel je, daar heb je tenslotte personeel voor toch? _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 13:02

Binnen tuinieren :')

Boris is na castratie eruit gegaan , 6 maandjes was hij

Klien _O- uhuh ja heel slim

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 19:50

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 22:53

Roosch schreef:
[BB-ITP] Witte boefjes Kedi en Neko!

Sorry jongens, heel druk maar de boefjes wilden zich even laten zien!

Ah mijn favoriete katten duo topic :o

Zal ook een topic openen als mijn coontje er is!! Nog 5 nachtjes slapen!