Maar wel fijn dat je je wilt gaan inlezen verder wat betreft voer.
Kvv is zeker een fijne optie ja

Ik zou eens op voerwijzer.com & facebookgroep 'Ik voer KVV' kijken en eens wat inlezen erover

Hele informatieve website en facebook groep als je het mij vraagt.
Als je het zo 'makkelijk' mogelijk wilt houden voor jezelf, zou je voor complete kvv kunnen kiezen, zodat je eigenlijk niet snel meer iets anders hoeft bij te voeren. Al moet je alsnog even kijken dat je een menu samenstelt met zoveel %hoefdieren, zoveel %vis, zoveel %prooidieren om zo compleet mogelijk te voeren bv. en een merk hebt wat ook de juiste verhoudingen spiervlees, orgaanvlees & bot heeft. Meer informatie hierover vind je bv. ook terug bij voerwijzer. Dus kan wel aanraden om je daar even over in te lezen. En eventueel een checkup bij een voedingsadviseur/mensen met veel ervaring wat betreft samenstellen van een menu; dat moet natuurlijk wel kloppen allemaal

Wij zijn nu iets meer als een jaar bezig met kvv en ik vind het fantastisch in ieder geval. Ben erg blij dat ik hiermee wat meer kan inspelen nu op de natuurlijke behoeften van m'n hond en beter weet wat erin gaat

Qua gebruiksmak vind ik het wel mee vallen en goed te doen, maar dat is denk ik ook afhankelijk van je situatie/routine in je dagelijks leven en vooral; hoeveel vriesruimte je hebt hahaha. Het is zeker even wat meer werk soms tov brok afmeten en in een bak gooien, maar als je je routine erin gevonden hebt gaat het allemaal vanzelf. Ik zie het iig niet als ongemak, maar ik vind bezig zijn met voer en het voeren dan ook echt onwijs leuk. Ben ook graag bezig met food enrichment bv; dingen aanbieden in slow feeders, vullers ed om mentaal meer te stimuleren en ze wat te 'laten werken' voor het eten.