Gelukkig geen puber, dus die ging gelijk weer slapen daarna

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smurffie schreef:Buikpijn? Is hij stil als je bij m gaat zitten? Wat gebeurd er als je m de bench uit laat?
Zeker met diarree zou ik niet zomaar van gedrag uitgaan.
Hier heeft pup ons gister voor het eerst een nacht wakker gehouden. Matrasje voor de bench gelegd en halve nacht wakker geweest.
Ze is in 1 dag 4 voortandjes kwijt en tandvlees is flink dik. Vannacht weer gewoon doorgeslapen.
x_Jeanine_x schreef:Ik heb een hotdog rondlopen met de hik ofzo
Gisteravond half 11/kwartvoor 11 naar bed en binnen 3 minuten stil en slapen, tor half 6weer droog alleen het gras hebben we niet gered, was gelijk buiten de deur zitten zo plassen
Daarna weer in de hal en heeft ze lopen spoken en spelen met zich zelf. Net eten gegeven en bijna op en nu zit ik met een slaperige kop op de bank en mevrouw slaapt alweer bijna
Die sproeier vind ik ook super leuk, wie weet voor ooit
Aaah smurffie, al zoveel tanden kwijt!
xDenies schreef:Het wordt dinsdag 26 graden, leuk hoor voor een examen
x_Jeanine_x schreef:xDenies schreef:Het wordt dinsdag 26 graden, leuk hoor voor een examen
Oeps succesheb je die overdag of in de avond?
Zondag naar mijn ouders heb zus maar gevraagd of er thuis nog een longeerlijn ligt. Zij wonen aan een 80 km weg, wel omheind... Maar niet teckelpup proof
Ik ga zo wandelen met vriendin, pup in de draagzak en gaan met die banaan, paar keer ff laten spelen en dan komt het goed
x_Jeanine_x schreef:Ik kan hem altijd aan het puppy riempje doen die heeft een lusje op het einde en dan komt 1.20 meter pas de longeerlijndaar had ik stiekem ook al overnagedacht. Maar de flex lijn, roldingriem leek mij ook niks
mocht het goed gaan dan kan ik hem altijd over laten zetten volgende week.
Denk ook niet dat ze extreem vaak bij m'n ouders zal zijn, had stiekem de hoop dat ze deze week al gewoon langs zouden komen, maarja ik moet daarheen
Skippy01 schreef:Ow jeetje, fingers crossed dat het meevalt en je met wat druppeltjes naar huis mag!
Ik vind dingen aan de ogen altijd echt wel spannend zelf.
Skippy01 schreef:@smurffie ahhh zoveel tandjes ineens kwijt, dat is ook wel heftig!
@IMJ Toby is altijd van de leg van combinatievaccinaties. Ik laat ze bij voorkeur los zetten nu (dan maar iets duurder uit) en dat gaat een stuk beter. Is met een pup misschien niet te doen, dat weet ik niet. Bij Toby houd ik ongeveer 2 weken aan tussen entingen, en dan dus geen combinaties meer (behalve als één prik natuurlijk echt een cocktail is, dat los geven lukt niet altijd).
Maar bijv L4 en rabiës ent ik niet meer tegelijk - na overleg met de dierenarts uiteraard.
@jeanine een hotdog met de hik? ahhh... Fijn dat ze het toch al zo lang vol houdt! Dan maar nét voor de deur, beetje water erover en dat is ook verholpen weer