welmoed__ schreef:KimD schreef:Wat achterlijk veel geld voor zo'n combinatie, te gek voor woorden. Sowieso is die combi te gek voor woorden. In zo'n gevallen snap ik ook niet dat de teef eigenaar niet laat afspuiten.
Zou je dit verder kunnen onderbouwen? Waarom vind jij de combi te gek voor woorden? Je laatste zin snap ik ook niet helemaal.
De recensie knop kende ik nog niet op marktplaats, na even zoeken vond ik hem. Vind het inderdaad verdacht dat er meerdere recensies zijn bij meerdere rasgroepen. Gaan er bij mij ook wel alarmbellen rinkelen.
Als je teef ongewenst gedekt wordt kun je een soort morning-after laten spuiten bij de DA, dan wordt het 'oeps' nestje niet geboren. Daarom kun je een Oeps nest ook geen oeps nest noemen, er zijn altijd opties om kruisingen, waardeloze of een combinatie van beide te voorkomen.
De Golden en de Leon zijn op geen één punt een goede match. Die twee rassen zijn voor totaal andere doeleinden en totaal anderen soort honden. Ze zullen elkaar niet aanvullen, de pups zullen vast hartstikke pluizig en schattig zijn , maar ook een bron voor blessures en genetische afwijkingen omdat de genen niet matchen.
Een vriend van ons heeft een border Stafford kruising. Leuk dier om te zien, maar er klopt niks aan wat betreft verhouding. Zij zit zichzelf ook in de weg door de kruising. In dit geval zal het betekenen dat hij meer bezoeken moet brengen aan de osteo & fysio, de top nooit zal bereiken en met 7 jaar de hond zal moeten stop leggen.
En €500,- is echt te gek veel geld voor zoiets. Die zouden niet meer mogen kosten dat een paspoort & chip, bij wijze van spreken.
Bij een rashond kun je nu al kennis maken met de fokker, op de wachtlijst en kennis maken met de ouderdieren.