Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Nou gisteren impulsief even naar de behendigheidsvereniging gegaan.
Even kijken hoe ze met andere honden om gaat en zo.
Dus, een paar minuten later hadden we onze eerste les![]()
Ze vond het vreselijk spannend maar ook enorm leuk.
De andere honden waren al vrij snel redelijk ok, al was het (franse?) bulletje erg spannend want die stuiterde echt op haar af. We hadden een klein groepje met 3 jonge honden die een rondje liepen en ik deed tussendoor het aanleren van toestellen.
Eerst de tunnel. Ze weigerde er pertinent doorheen te gaan tot hij op een meter zat en ik haar aan de riem er doorheen aangemoedigd had. Daarna stond hij na een paar keer op volle lengte met een flauwe bocht waardoor ze mij niet meer kon zien![]()
Toen de slurf, heb mijn longen uit mijn lijf geroepen. Mevrouw ging dus echt niet over dat zijlspul heenMaar eenmaal zo ver dat ze liep liep ze ook meteen en ging ze 3 keer na elkaar steeds zekerder door het ding.
En de kattenloop! Op normale hoogte dus echt wel een mega ding. De eerste keer was een beetje akelig, de tweede keer probeerde ze tegen de juf te leunen dus lazerde ze er een paar keer "bijna" vanaf. En daarna liep ze steeds beter tot ze alleen nog een beetje twijfelde bij de overgang naar beneden![]()
Ik ben erg trots op haar, dit ging echt sneller dan ik verwacht had.
Ga nu elke 2 weken naar de cursus, vond haar eigenlijk nog wat jong voor behendigheid maar ze lijken er heel goed mee om te gaan bij deze vereniging.
[ [url=m/8lPX1G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rd4FqM.jpg]Afbeelding[/url] ]