JesdaJinn schreef:996981 schreef:Dakhorst?
Nope. Ook nog nooit van gehoord xD
Haha! Lijkt er erg op

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Themba schreef:Sorry dat ik even inbreek.
Sinds gister zijn wij trotse ouders van een chocobruine labrador.
Onwijs lief ding.
Maar hij heeft diarree en eet ook niet geweldig. zou dat kunnen nog vanwege de wisseling van huis?
Hij krijgt eukanuba large breed puppy dit kreeg hij bij de fokker ook.
Ben benieuwd of jullie dit belend voorkomt bij de eerste paar dagen.
KimD schreef:Themba schreef:Sorry dat ik even inbreek.
Sinds gister zijn wij trotse ouders van een chocobruine labrador.
Onwijs lief ding.
Maar hij heeft diarree en eet ook niet geweldig. zou dat kunnen nog vanwege de wisseling van huis?
Hij krijgt eukanuba large breed puppy dit kreeg hij bij de fokker ook.
Ben benieuwd of jullie dit belend voorkomt bij de eerste paar dagen.
Ja hoor, dat kan zeker. Alles is nieuw en onwennig. Als hij wel gewoon drinkt, blij en zichzelf is zou ik me geen zorgen maken en het eten gewoon aanbieden.
Ik zou wel overwegen om over te stappen van voer, dit is niet iets wat je lang of veel wilt voeren.
Nynkster schreef:Ben benieuwd Kim hoe de foto’s van Cody zijn!!
Cupcakes gefeliciteerd met je webshop!
Punjab wordt vast gezellig! Veel plezier!
Marlies : fijn dat het goed ging!!!
Wij hebben gister snel even foto’s gemaakt toen het net niet donker was. Enorm veel ruis op de foto’s maar te lief om niet te delen. Guinness is een super model en lyn kan nooit ontspannen kijkendie haar hoofd gaat hele dag 180km per uur. En zo kijkt ze ook
![]()
[ [url=m/M5SBN8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FVr0Ox.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZBzYun.jpg]Afbeelding[/url] ]
cursebreaker schreef:punjab
Zal vast goedkomen straks! Maar ik blijf dat ook altijd even spannend vinden hoor. Ook met meerdere honden bij elkaar moet ik bij Arya toch ook kijken of ze niet overprikkeld raakt/wat hoog in adrenaline komt bv en anders managen- laatste keer met Kim waren we met 19 honden bv en dat vond ze soms ook even lastig verwerken al die adrenaline en prikkels om d'r heen. Maar normaal is het op dinsdag ook niet heel druk op de heide hier, dus komt vast goed straks met z’n allen xD Veilige reis gewenst naar ons mooie Zuiden en tot straks!
Marlis
Ah top zeg!
Kiimm
Ohh die kleurtjes ook allemaal, wat leuk! Ik ben heel erg benieuwd naar die foto’s!!
Themba
Hoe gaat het ondertussen?
Wisseling van huis kan idd zeker voor onrustige darmen zorgen ja. Je kunt de brok ook wat aanlengen met lauwwarm water, kijken of dat beter gegeten wordt. Maar het wat minder eten en onrustige darmen is vaak te wijten aan de stress rondom verhuizing. Als het echt drastisch erger wordt, moet je wel voor waken natuurlijk, maar meestal trekt het binnen een paar dagen wel bij.
Cupcakes
Echt heerlijke foto’s en videos van Cody en Jip kwamen overal voorbij. Kan echt niet wachten om een nieuwe doggy date te plannen dat we ook van de partij kunnen zijn. Denk dat Arya heel goed ertussen past als ik dat zo zag haha.
Nynkster
Ohh prachtige plaatjes hoor! Heerlijk die blik van Lyn haha! Ze is idd echt AAN zeg maar, dat zie je meteen ja haha!