Tody schreef:En jij en de kat samen maar hopen dat er eentje uitspringt...

Ja grrr, die maanvissen blijven maar leven. Zo jammer.
Wel een ramerezi dood helaas.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaitlyn schreef:Na de zoekfunctie gebruikt te hebben kwam ik uit op dit topic (hoewel er hier ook niet heel veel over gesproken wordt).
Mijn vriend wil heel graag een schildpad. Hij vindt ze reuze interessant om te bekijken. Omdat wij maanden druk zijn geweest met het verbouwen van ons huis is dat er nooit van gekomen, maar nu dat klaar is kan hij er toch weer aan denken.
Pas had hij het er weer over, en bedacht ik mij dat het misschien ook wel leuk is om dit voor Kerst te doen. Alleen wat voor terrarium heb je nodig? Ik weet dat hij geen wil die serieus groot wordt. Maar je komt zoveel tegen als je op Google zoekt, en ik vind het ook zielig als ik met een te kleine bak thuis kom. Uiteraard is het wel mogelijk om naar een grotere bak over te stappen als de schildpad groter wordt.
Hij wil graag eentje die binnen kan blijven.
Hopelijk zitten hier een paar mensen die mij in ieder geval een paard handvaten kunnen geven, en ga ik nu nog even verder zoeken naar meer informatie.
lotteenjoy schreef:Even een vraagje,
Ik heb nu een aquarium zonder verwarming, maar had net een gesprek met mijn oma en die vertelde dat haar temperatuur regelaar niet altijd aanstaat?. Ik heb geen verstand van die dingen maar ik heb een 35 liter aquarium, aan hoe een temperatuur regelaar moet ik denken en wat zou dat gaan kosten ?
PanamaD schreef:Ik wil nieuwe planten aan schaffen gezien alles is aangetastf door bruin alg en wil er nieuw leven in blazen.
Alleen ben ik slecht in zelf samenstellen met midden en achtergrond planten. Weet iemand toevallig een site oid waar ze planten pakketten te koop aan bieden?
PanamaD schreef:Ik wil nieuwe planten aan schaffen gezien alles is aangetastf door bruin alg en wil er nieuw leven in blazen.
Alleen ben ik slecht in zelf samenstellen met midden en achtergrond planten. Weet iemand toevallig een site oid waar ze planten pakketten te koop aan bieden?