Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mag ik heel brutaal vragen waar je die vandaan hebt? Ik kan alleen maar kleine strikken vinden 
Staat prachtig!

krijg langzaam afkick verschijnselen dus ik hoop dat we voor Dana moet bevallen nog iets kunnen doen hahaha maar als het goed is as dinsdag samen met Punjab en Senna erbij ook!
Verder hebben ze gewoon heel braaf en leuk gelopen samen. 
Dat trekken vind ik dan echt even minder erg in dit geval hihi. Maar wel iets waar we ook aandacht aan gaan blijven besteden. Als het goed is lopen we volgende week weer, dus kan ik het weer oppakken dan

. Hij heeft ook niet gereageerd op tegenliggers, dus zeer positief dagje. Hij heeft nu ook instagram, een paar van jullie heb ik al gevonden via Curse (kooiker_koda).
. Proberen dus nu met bekende grote honden (aangelijnd) het vertrouwen wat terug te krijgen. Mocht iemand nog extra tips hebben, altijd welkom!
Dexter is volgende maand jarig maar ik kon me niet inhouden
Dundy krijgt over een halfjaar wanneer hij jarig is een mooie oranje (als het baasje ik Mulan die dan weer voor me wil maken
)
Kaus schreef:Dexter heeft een super mooie nieuwe halsband gekregen van MulanfordogsDexter is volgende maand jarig maar ik kon me niet inhouden
Dundy krijgt over een halfjaar wanneer hij jarig is een mooie oranje (als het baasje ik Mulan die dan weer voor me wil maken
)
[ [url=m/ZgLsS4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I9wXnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het staat Dexter echt heel knap!
JesdaJinn schreef:Jaxx was afgelopen vrijdag jarig. Alweer 1 jaar.
Zaterdag zijn er heup, schouder en ellebogen foto's gemaakt. Op t eerste zicht zag het er goed uit. Nu worden ze doorgestuurd om beoordeeld te worden zodat het officieel vast staat.
[ [url=m/as1uPb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaxx z'n verjaardags foto
996981 schreef:JesdaJinn schreef:Jaxx was afgelopen vrijdag jarig. Alweer 1 jaar.
Zaterdag zijn er heup, schouder en ellebogen foto's gemaakt. Op t eerste zicht zag het er goed uit. Nu worden ze doorgestuurd om beoordeeld te worden zodat het officieel vast staat.
Gefeliciteerd! Ik denk te weten waar deze mooie foto gemaakt is
JesdaJinn schreef:Jaxx was afgelopen vrijdag jarig. Alweer 1 jaar.
fannetje schreef:JesdaJinn schreef:Jaxx was afgelopen vrijdag jarig. Alweer 1 jaar.
Gefeliciteerd!
Kiwi, wat vreemd voor zo'n klein ras. Bij de flatcoat is het ook 12 maanden.
Leert ze ook veel van - en ik ook. En dan ook nog pup wandelingen tussendoor, dus dan is het alweer druk zat voor Arya komende week.