Wij zijn laatst lekker naar het hondenstrand van Lemmer geweest, AJ is gek op water

Alleen Zig staat aan de kant met zijn zwemvestje om zo van eeehhhhhh dikke doei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Kim, ga je nu weer aan de chocolademelk met slagroom![]()
Wij gaan regelmatig naar het strand maar wij wonen ook op kwartiertje/twintig minuten rijden. Hebben alleen geen autoMaar zodra we die weer eens lenen gaan we regelmatig.
fannetje schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8322073087
Nog even fotootjes van gisteren op het strand.
_xManadisx_ schreef:Hebben jullie ervaringen met jeukerige pups? De mijne zit erg veel te krabben, schijnt nu ook een plekje op zijn elleboog te hebben. Vlooien heeft hij niet maar jeukt al vanaf het begin regelmatig. Ik weet dat het een puppy ding is, maar voor ik hem ga openkrabben voor een afkrabsel even vragen wat jullie er van denken. Hij staat nu op royal canin puppybrok giant.
ZoZenn schreef:_xManadisx_ schreef:Hebben jullie ervaringen met jeukerige pups? De mijne zit erg veel te krabben, schijnt nu ook een plekje op zijn elleboog te hebben. Vlooien heeft hij niet maar jeukt al vanaf het begin regelmatig. Ik weet dat het een puppy ding is, maar voor ik hem ga openkrabben voor een afkrabsel even vragen wat jullie er van denken. Hij staat nu op royal canin puppybrok giant.
Die van mij jeukte zich de pleuris op RC, sinds de voerwissel geen last meer van. Graan
kiwiwitje schreef:KimD schreef:WoW is toch dat voer met die bladeren en aardappelen? Of?
Bladeren?