Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arashah schreef:Dat doe je goed dat jij ze in de gaten houd, doe ik zeker weten ook. Ieder iets of datjas ben ik al bij de dierenarts![]()
Ahja Met kleine Loli gaat het al veel beter. een vriendin van mij vond dat ze donderdag zo goed liep dat ze minder metacam had gegeven (Vind ik helemaal prima, kann ik beginnen met afbouwen) gisteren heeft ze nog minder gekregen van mij en vandaag krijgt ze niets. Ik houd het in de gaten of ze beter blijft lopen of juist weer schlechter.
Bij Dorete heb ik nu ook een Tumor ontdekt, zit tussen de achterbeentjes bij haar.. nouja, ben ik met de ene rat weg bij de dierenarts, ben ik er een week Erna weer met een ander![]()
Omdat Bo ook 1 heeft die nu langzaam ook aan het groeien is, houd ik beide in de gaten en wanneer het zo is dat ze er last van krijgen of in de weg gaat zitten laat ik beide tegelijk opereren.
Maar mij is belangrijk dat de meiden gelukkig zijn, ik merk erg aan Bo dat ze weer goed kann klimmen en rennen. ze durft nog niet helemaal mijn been hoog te klimmen, Maar dat komt ook zeker terug. Gekke meiden in 1 kooi![]()
![]()
Eelmo schreef:Arashah schreef:Dat doe je goed dat jij ze in de gaten houd, doe ik zeker weten ook. Ieder iets of datjas ben ik al bij de dierenarts![]()
Ahja Met kleine Loli gaat het al veel beter. een vriendin van mij vond dat ze donderdag zo goed liep dat ze minder metacam had gegeven (Vind ik helemaal prima, kann ik beginnen met afbouwen) gisteren heeft ze nog minder gekregen van mij en vandaag krijgt ze niets. Ik houd het in de gaten of ze beter blijft lopen of juist weer schlechter.
Bij Dorete heb ik nu ook een Tumor ontdekt, zit tussen de achterbeentjes bij haar.. nouja, ben ik met de ene rat weg bij de dierenarts, ben ik er een week Erna weer met een ander![]()
Omdat Bo ook 1 heeft die nu langzaam ook aan het groeien is, houd ik beide in de gaten en wanneer het zo is dat ze er last van krijgen of in de weg gaat zitten laat ik beide tegelijk opereren.
Maar mij is belangrijk dat de meiden gelukkig zijn, ik merk erg aan Bo dat ze weer goed kann klimmen en rennen. ze durft nog niet helemaal mijn been hoog te klimmen, Maar dat komt ook zeker terug. Gekke meiden in 1 kooi![]()
![]()
Ben je niet bang dat de tumoren uitzaaien als je wacht? Mijn DA zegt altijd 'een rat met een tumor had ik gister al moeten opereren'.
Met Ellie gaat het goed, ze laat de wond redelijk goed met rust. Ze mist haar vriendinnetjes wel heel erg merk ik. Maar morgen mogen de hechtingen er uit en kan ze weer terug bij de rest
Eelmo schreef:Het was geen aanval! Ik was gewoon benieuwd naar je overwegingenIk denk dat niemand in dit topic er aan zal twijfelen dat je verschrikkelijk goed voor je ratten zorgt
Blijkbaar staan onze dierenartsen er ook gewoon iets anders in. Logisch dat je dan anders handelt.