Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:08

candalisa schreef:
He bah [***] ik zal heel hard duimen voor jullie ik heb toendertijd een pupje van 8 weken achter moeten laten ivm parvo dus ik weet hoe verschrikkelijk machteloos je je voelt...

Wat een nachtmerrie! Ik heb 2 jaar gewacht op dit meisje... Gisteren was ik zó gelukkig. Ze was er eindelijk. En het ging zo goed. En vandaag... het andere uiterste

Vanochtend nog een blij ei... En samen al zo lief

Afbeelding

Nynkster

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:12

He bah suze!! Ik ga voor je duimen en hopen op het beste!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:16

Ik duim voor je, jammer dat de dierenarts niet wat meer meeleeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:23

Heel erg bedankt. Het is erg aardig van jullie zo mee te leven ondanks dat ik zo lang niet het kon bijbenen met posten. Dat doet goed. Dank jullie wel.

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:28

wat eng suze, ik hoop dat het goed komt

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:54

Tuurlijk suze gewoon lekker van je af schrijven. Kleintjes worden al heel snel heel ziek maar knappen ook sneller op dan een grote hond in mijn ervaring! Ze krijgt iig de beste zorg nu en ze zitten er bovenop.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 21:56

Geen idee of dat het je helpt...

Een poosje terug hadden wij een klant in de winkel met een hondje die ook te zien is geweest in het dierenziekenhuis programma. Dat diertje heeft gigantisch slecht gelegen en iedere keer als die opknapte ging het weer de andere kant op en het pupje was meer dood dan levend..... en nu stond ie gewoon met zo'n 5 maanden oud als een vrolijk jong groot slungelig ding voor mijn neus.

Dus wij duimen hier dubbel en dwars mee dat je pup heel snel opknapt en jullie van elkaar mogen genieten!

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 22:09

Sterkte Suze! Wat verschrikkelijk om zo snel al naar de DA te moeten, hopelijk knapt ze weer op en kunnen jullie snel weer van elkaar genieten.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 01:25

Sterkte suze tis een poedersuiker gevoel als zo'n jonge pup een nacht moet blijven! Vond het ook verschrikkelijk toen Ekko die nacht gelijk moest blijven. Ik hoop dat het meevalt en dat van die Dierenarts is ook achterlijk kan je wel sjaggo zijn maar dat behoor je niet te laten zien

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 08:33

Wat erg Suze :( zo heb je een bundeltje geluk en dan zoveel verdriet en onzekerheid..... heel veel sterkte en ik hoop goed nieuws straks!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 08:46

Al iets gehoord? Hoop op beter nieuws. En hoop ook dat je een arts krijgt met meer medeleven in zn lijf.

Hier aan het klaar maken voor de kenneldag. Al lekker op tijd gewandeld in het heerlijk frisse windje, was wel even welkom na het bloedhete nachtje. Bodhi heeft het zwaar met de hitte dus we gaan vandaag behoorlijk easy doen en anders op tijd naar huis. Ben benieuwd naar m'n kleine Mera.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-19 08:48

Het is ook vies warm. Nu al.. Bleh. Vind het prima als t wat koeler word! Veel plezier Denies!

Hopelijk al nieuws Suze?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 09:02

Heb zelf gebeld net
Vannacht ging het heel goed zei hij hij gaat er zo weer heen en belt terug. Gesprek was erg kort dus moet nu weer afwachten. Enorm opgelucht over het nieuws. Pfff. Het voelt alsof het goed gaat komen.

Maak me druk om dat meisje alleen daar maar overleven is nu belangrijkste he... had gedacht dat er dan iemand nachtdienst daar zou hebben. En hoe doen ze dat dan met plasjes en hoopjes? Zo lang kan ze dat nog helemaal niet ophouden. Ik ga zo aangeven dat ik haar wil zien vandaag als ze nog moet blijven.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 09:04

Ik denk wel dat er iemand aanwezig is, maar niet iemand die jou te woord kan/mag staan. Dat is mijn eerste gedachten in ieder geval. Ik blijf voor jullie duimen, maar het klinkt al iets positiever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 09:06

xDenies schreef:
Geen idee of dat het je helpt...

Een poosje terug hadden wij een klant in de winkel met een hondje die ook te zien is geweest in het dierenziekenhuis programma. Dat diertje heeft gigantisch slecht gelegen en iedere keer als die opknapte ging het weer de andere kant op en het pupje was meer dood dan levend..... en nu stond ie gewoon met zo'n 5 maanden oud als een vrolijk jong groot slungelig ding voor mijn neus.

Dus wij duimen hier dubbel en dwars mee dat je pup heel snel opknapt en jullie van elkaar mogen genieten!

Ja dat is goed om te horen!
Mijn angst is dat ik haar verlies maar mijn grootste zorgen zitten idd in wat doet dit haar geestelijk allemaal en wat voor invloed zal het hebben.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-19 09:10

Dat is al een beetje positief Suze! Hopelijk kan je haar zien straks!

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 09:22

Heel veel sterkte gewenst Suze!
Geestelijk zal het wel meevallen denk ik. Ze zal er geen weken zitten en met 41 graden koorts is ze vooral druk met overleven. Vaak gaan ze er wel even mee plassen en poepen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 09:27

En ze zal om de zoveel tijd onder controle staan, dus de DA moet zelf ieder x aantal uur een controle uitvoeren.

Ze hebben vaak ook een camera die ze kunnen ophangen als ze niet aanwezig zijn op de praktijk. Extra controle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 10:53

Ze is weer thuis!! *\o/* *\o/* *\o/*

3 soorten medicijnen mee. Ab en koortsremmers nog. We weten niet wat ze had... het kan van alles zijn geweest dus. Hij had geen uitsluitsel. Haar infuus zit nog in dr pootje vd zekerheid . Morgen langs eigen dierenarts voor check en hopelijk mag infuus er dan uit. Ze heeft geplast en gepoept en loopt vrolijk rond nu thuis... Ik heb er 100 grijze haren bij... Maar ze lijkt veeeeeel beter dan gisteren. Ik hoop op een stijgende lijn!
Afbeelding

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 10:58

Stille meelezers, maar wat ontzettend fijn! Wat kan je een zorgen hebben om zo'n kleintje.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-19 10:59

Wat fijn suze!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 10:59

Wat ontzettend fijn dat ze thuis is! Ze ziet er ook fris uit. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:23

Zo bedankt voor jullie meeleven!
Kinderen en dieren.... zoveel zorgen. Zoveel liefde!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:23

Super suze!!! Fijn om te horen dat het weer goed genoeg gaat om lekker thuis te zijn! Gaat helemaal goedkomen! Lekker koel houden vandaag en dan voelt ze zich vast snel weer fit!

Wij hadden zonet even visite, Bokker Kabayo samen met Fizzy en Fenna *\o/*
Guinness vond het eerst maar apart, 2 honden in de tuin :+ Daarna wilde hij maar al te graag op fenna rijden, zwijntje dat het is :') Maar gelukkig gaf ze hem op een gegeven moment zelf een snauw dat ze het wel genoeg vond.

Afbeelding
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 11:38

Leuk hoor nynkster!

Suze ah super fijn! Nu proberen te genieten vooral! Ik zou dr wel proberen koel te houden vandaag want haar lijfje zal vast nog even moeten vechten om te herstellen en als ze het dan te warm krijgt kost het dubbel energie. Wij moesten toen alleen even de voetsooltjes dompelen af en toe!