dalena schreef:Een paar dagen geleden het vriendje voor Nibbit gehaald: Buddha(Bobby). Het klikt zo goed!
[ [url=m/oDNjlV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6rghlv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Super lief!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze is zo veel minder fel dan de vorige x. Wombat wil wel steeds bijten en gromt, maar gaat zeker nog niet zo slecht. Hebben eerst even in de auto gezeten.
Wombat is me wel een karaktertje zeg. Het enige wat ie doet is bijten
komt denk ik omdat hij zo onzeker is? Maar het gaat beter dan de vorige x. De momenten dat t goed gaat is als Ziggy bovenop de doos zit om weg te kunnen. 
of wil staan haha. Ja ze kunnen er wat van haha, wombat was eerst de papier versnipperaar voordat hij naar Ziggy toe ging
) en dan daarna nog om de zoveel tijd even gaan kijken en dan heb ik ze ook gewoon samen gelaten voor de nacht. Maar het feit dat Ziggy wegloopt nu is wel een goed teken. Ze accepteert de onderdanige status, nu moet Wombat dat nog inzien!
Ik ben idd ook wel bang dat ik straks weer 'opnieuw' moet beginnen en dat dit dalijk voor niks is geweest. Maar ik hoop dat ze herinneren dat het nu een stuk beter ging.
opnieuw uit elkaar halen en koppelen is echt niet aan te raden. Gewoon bij elkaar laten nu.
, heb nog nooit gekoppeld met de auto . 
. Wel besloten dat dit het laatste koppeltje is voor mijn ouders (ja die keuze mag ik maken,de hekken de tegels de hokjes alles is van mij ) , van de zomer lopen ze 12 uur per dag in de tuin los gok dat het dan wel wat beter gaat . Baal er wel even van

. Ik zit gewoon in de Efteling morgen hoor.