Probeer haar nu flink te belonen voor buiten plassen, niet blij te klinken als ze het binnen doet en als ze naar de deur loopt de deur ook open te doen. Ik kom er wel hoop ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Fokker zegt ook niet alles hoor. Daeva komt van bij een broodfokker, verschillende baasjes en asiel voor ze bij mij kwam, en was volledig zindelijk (bijna 4 maanden toen ik haar kreeg). Kenai komt wel van een goede fokker en die heeft maanden nodig gehad voordat hij volledig zindelijk was.
KimD schreef:Zoe_97 schreef:Fokker zegt ook niet alles hoor. Daeva komt van bij een broodfokker, verschillende baasjes en asiel voor ze bij mij kwam, en was volledig zindelijk (bijna 4 maanden toen ik haar kreeg). Kenai komt wel van een goede fokker en die heeft maanden nodig gehad voordat hij volledig zindelijk was.
Niet van welke fokker, maar wat een fokker ermee doet wat betreft zindelijkheidstraining.
Nynkster schreef:kiwiwitje interessante post!!! ben er zelf nog niet achter wat ik ga voeren. veel zijn tegenwoordig voor vers vlees maar het lijkt me vreselijk onhandig. even weekendje weg met de hond mee moet je ook een vrieskist meenemen denk ik
Zoe_97 schreef:KimD schreef:Niet van welke fokker, maar wat een fokker ermee doet wat betreft zindelijkheidstraining.
Ik denk niet dat een bekende broodfokker die elke week wel met een ander misdrijf op het nieuws is iets van zindelijkheidstraining gedaan heeft. Dus je vergelijking gaat gewoon niet op. Daarbij is het bewezen dat hondjes voor de leeftijd van 7/8 weken niets onthouden wat je ze aanleert.
kiwiwitje schreef:Hier deed de fokker er niks mee. Sterker nog. Even piepen en hij werd gelijk uit de bench gehaald. En dat had ook niks met zindelijk maken te maken.
Maar hij had door echt consequent met een schema werken amper ongelukjes en op 12 weken bleef ie ook gewoon 3 a 4 uur alleen zonder ongelukjes.Nynkster schreef:kiwiwitje interessante post!!! ben er zelf nog niet achter wat ik ga voeren. veel zijn tegenwoordig voor vers vlees maar het lijkt me vreselijk onhandig. even weekendje weg met de hond mee moet je ook een vrieskist meenemen denk ik
Daarom voer ik vlees en broko.a. Daarom. Ook omdat ik de kans zo klein mogelijk wil maken dat de kans op tekorten zo klein mogelijk is.
Loolotte schreef:Ik denk niet dat Hero ooit zindelijk wordt, het is een drama
Geen ervaring mee Kim, waarom wil je m gebruiken?
kiwiwitje schreef:Loolotte schreef:Ik denk niet dat Hero ooit zindelijk wordt, het is een drama
Geen ervaring mee Kim, waarom wil je m gebruiken?
Ik voer nu zalmolie. Maar vriendlief is lid van de verspagina’s geloof ik en die kwam met die olie aan. Die zou beter zijn dan zalmolie.
En dan hebben we al een zalmolie die niet van gekweekte vis komt geloof ik. Maar heb nu die andere besteld en was benieuwd of er al ervaringen mee waren
fannetje schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8322073087
Nog even fotootjes van gisteren op het strand.
fannetje schreef:fannetje schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8322073087
Zal hem nogmaals qouten, want heb het idee dat niemand het gezien had dat ik foto's in een link had geplaatst.
fannetje schreef:fannetje schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8322073087
Zal hem nogmaals qouten, want heb het idee dat niemand het gezien had dat ik foto's in een link had geplaatst.