Leuk dat je nog eens foto’s krijgt van ze
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danique_G schreef:Wat een knapperd Cayenne! Was dit het nestje van vroeg 2020?
Leuk dat je nog eens foto’s krijgt van ze
Zo leuk om ze dan terug te zien! Danique_G schreef:Hoe gaat het met Remi eigenlijk?
Ik ben met het thuiswerken naar boven gevlucht of ik ga naar school omdat hij anders de hele boel bij elkaar gilt en m’n vriend probeert ook als het even kan naar school te gaan (we moeten sowieso een aantal momenten vanwege de examenklassen en die verlengen we dan
)
Ik ben zo benieuwd hoe hij op het andere vogeltje gaat reageren over een paar maanden! Hopelijk neemt z’n geroep en gegil dan af omdat hij ons niet meer zo mist.
Of hij leert het die ander ook en dan hebben we er twee die het doen
hier met twee mannen valt het ook reuze mee. Ze hebben hun momentjes maar over het algemeen maken ze hele lieve zachte geluidjes
Als we allebei beneden zijn en aandacht voor elkaar of voor hem hebben gaat het goed, maar als je inderdaad aan het praten bent en hij weet niet met wie... maak je borst maar nat dan...
Het zijn ook net kinderen hè?
Ik moest even googlen om te weten hoe de ouders eruit zien, wat een mooie vogels!

Leuk!
Sommige kwekers verklaarden me voor gek dat ik zo lang ging wachten, maar ik heb me vastgehouden aan mijn principes 

)
Er kan van alles uitrollen! 

en zowel hij als Féline komen uit lijnen waar uit veel clear pied komt

Ik ben gek op al mijn vogels! Of ze nou tam zijn of niet!
Maar ik heb ook wel mensen gehad die 3 jaar hebben moeten wachten tot er bij zat wat ze zochten!

!
Komt soms ook voor wanneer ze broeds zijn geweest! Cayenne schreef:Oh, maar dat is normaal hoor! Dat hebben die mij soms ook![]()
Gaat na de rui vanzelf weer weg! Dat is gewoon een "schoonheidsfoutje"Komt soms ook voor wanneer ze broeds zijn geweest!

Het is een van de vogeltjes van m'n schoonouders, dus ik heb helaas er verder geen foto's van, deze heb ik uit de groepsapp geplukt
dat is misschien ook wel lastig. Solo en Tia lijken het goed met elkaar te kunnen vinden, alleen nu valt mijn meisje Leia een beetje buiten de boot natuurlijk. Zij is wel echt heel anders dan Tia merk ik, ze is heel rustig en timide. Vind alles goed. Haar mannetje moet denk ik dus ook niet een te grote snavel hebben
anders word ze ondergesneeuwd.
is nu ook weg.
Maar het is wel te merken dat die kleintjes meestal wat gemoedelijker zijn 

Dan springen ze met krap 4 weken al uit het nest en zijn de ouders helemaal in paniek