Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die van mij zitten ook niet graag op schoot, of ik moet Nova apart hebben die will wel nog blijven zitten ^^ 
Leuke namen hebben ze!
Maarja dan zijn de ratjes ook weer blij haha.

Hier is alleen Muis een schootrat, Frummel vind het dan wel lekker om als ik ze bij me op bed heb onder de dekens bij m'n voeten te gaan liggen

Ze gaan toch altijd kapot, en met de naaimachine ga ik gewoon 100x over het elastiek heen waardoor ze niet breken haha.
Als je iets vind wat werkt, laat het me weten! 
). Bestellen doe ik meestal bij hangmatjes enzo, maar koop ook wel eens spul in lokale dierenwinkels.

Voor het eerst in 1,5 jaar dat ik ratten heb dat ik gebeten word. Gaf een stukje pinda en meneer was iets te gretig
Gelukkig niet hard, zit ook geen wondje ofzo. Maar schrok er wel even van 

Door de tralies heen bijten ze ook wel eens maar als ze dan door hebben dat het een vinger is dan pakken ze hem en gaan ze likken
En dan bijten ze ook nooit door. Maar Moos is gewoon boos (
) als ik de kooi schoonmaak
hij blaast dan zelfs naar me 
maar alles voor de jongens
Schoonmaken met de ratjes nog in de kooi is hier nooit zo'n succes, dan hangen ze meteen aan m'n hand of gaan ze er bovenop zitten ofzo omdat ze zo nieuwsgierig zijn wat ik aan het doen ben
Wel vrij goedkoop vergeleken met Hangmatjes Enzo.. Ga er nog even over nadenken
Smee__ schreef:Haha boze MoosSchoonmaken met de ratjes nog in de kooi is hier nooit zo'n succes, dan hangen ze meteen aan m'n hand of gaan ze er bovenop zitten ofzo omdat ze zo nieuwsgierig zijn wat ik aan het doen ben
![]()
Hmm ik heb nu de webshop http://www.hangmatjesvoorratjes.nl ontdekt maar vind het er een beetje shady uitzien ofzoWel vrij goedkoop vergeleken met Hangmatjes Enzo.. Ga er nog even over nadenken